Shein: Η μετάβαση στα φυσικά καταστήματα και οι εξελίξεις στη Γαλλία

Shein: Η μετάβαση στα φυσικά καταστήματα και οι εξελίξεις στη Γαλλία

Αναλύουμε την στρατηγική της Shein που εισέρχεται στη φυσική αγορά στη Γαλλία, προκαλώντας αναταραχή στον κλάδο. Η ανακοίνωση της Shein για την είσοδό της στη φυσική λιανική στην Γαλλία προκαλεί αίσθηση, καθώς η κινεζική πλατφόρμα είχε έως τώρα επικεντρωθεί αποκλειστικά στο διαδίκτυο. Στις αρχές του Σεπτεμβρίου, η εταιρεία είχε δηλώσει ότι παραμένει μια αποκλειστικά διαδικτυακή πλατφόρμα, χωρίς φυσικά καταστήματα. Αυτή η στροφή έρχεται σε μια χρονική στιγμή όπου η Shein βρέθηκε υπό το μικροσκόπιο, με την επιβολή προστίμου 150 εκατομμυρίων ευρώ στη Γαλλία για παραβιάσεις σχετικά με τα cookies.

Μόλις λίγες μέρες μετά την έναρξη ενός pop-up store στην καρδιά του Παρισιού, η Shein ανακοίνωσε ότι θα ανοίξει έξι μόνιμα καταστήματα στη Γαλλία, αναγνωρίζοντας τη χώρα ως κομβικό σημείο στον κόσμο της μόδας. Ο Donald Tang, εκτελεστικός πρόεδρος της Shein, τόνισε την σημασία του Παρισιού ως λίκνο του σύγχρονου εμπορίου, υποδεικνύοντας ότι η στρατηγική τους πλέον περιλαμβάνει τη φυσική παρουσία για την ενίσχυση της μάρκας και της αγοραστικής εμπειρίας.

Στην Ελλάδα, ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) έχει εκφράσει ανησυχίες για την παρουσία των διεθνών πλατφορμών που προσφέρουν προϊόντα χαμηλού κόστους, ζητώντας τη θέσπιση εθνικού τέλους για τα εισαγόμενα δέματα, προκειμένου να προστατευθεί η τοπική αγορά.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play