Η Starbucks ανακοινώνει στρατηγικές για την επαναφορά πελατών και υπαλλήλων, εν μέσω αναδιοργάνωσης. Η Starbucks επιδιώκει να επαναφέρει τους πελάτες της και να καθησυχάσει τους επενδυτές μέσω μιας στρατηγικής αναδιοργάνωσης, ενώ παράλληλα προσφέρει ενθαρρυντικά κίνητρα στους διευθυντές των καταστημάτων της. Ο νέος CEO, Μπράιαν Νίκολ, έχει δεσμευτεί να επαναφέρει την εταιρεία Back to Starbucks και να ενισχύσει τις πωλήσεις. Στην τριήμερη εκδήλωση Leadership Experience, που πραγματοποιήθηκε στο Λας Βέγκας και συγκέντρωσε περισσότερους από 14.000 διευθυντές καταστημάτων, παρουσιάστηκε ένα νέο καφέ με την ονομασία 1971 Roast, αφιερωμένο στο έτος ίδρυσης της εταιρείας.
Στους επενδυτές, ο Νίκολ παρουσίασε μια πολυδιάστατη στρατηγική που περιλαμβάνει αναδιάρθρωση της μάρκετινγκ στρατηγικής, βελτίωση του προσωπικού και αναβάθμιση της εφαρμογής για κινητά. Η Starbucks έχει απολύσει περίπου 1.100 εταιρικούς υπαλλήλους νωρίτερα φέτος, με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας και τη μείωση των απολύσεων. Η μετοχή της εταιρείας έχει σημειώσει αύξηση σχεδόν 20% από τον Απρίλιο, καταδεικνύοντας την αντίκτυπο των στρατηγικών αυτών.
Επιπλέον, η Starbucks προσπαθεί να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των υπαλλήλων της, οι οποίοι εκφράζουν ανησυχίες σχετικά με τις ώρες και τον φόρτο εργασίας, κάτι που έχει οδηγήσει σε αύξηση των συνδικαλιστικών προσπαθειών. Η παρουσίαση για τους διευθυντές επικεντρώθηκε στην παροχή μεγαλύτερου ελέγχου, με την επιθυμία να δημιουργηθεί ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον.
Η στρατηγική Back to Starbucks περιλαμβάνει την αποκατάσταση των καθισμάτων στα καταστήματα, που είχαν αφαιρεθεί σε προηγούμενες ανακαινίσεις, κάτι που έχει προκαλέσει δυσαρέσκεια στους πελάτες και τους εργαζόμενους. Ο Νίκολ τόνισε ότι «θα επαναφέρουμε αυτές τις θέσεις», κερδίζοντας τη θερμή υποστήριξη του κοινού. Παράλληλα, η εταιρεία σχεδιάζει να προσθέσει 10.000 νέα καταστήματα στις ΗΠΑ, αυξάνοντας έτσι τις προοπτικές επαγγελματικής ανέλιξης για τους εργαζόμενους της.
Η στελέχωση παραμένει κεντρικό ζήτημα για την Starbucks, επηρεάζοντας την εμπειρία τόσο των υπαλλήλων όσο και των πελατών, καθώς οι προηγούμενες στρατηγικές έχουν οδηγήσει σε μείωση των εργαζομένων και αυξημένα επίπεδα εξάντλησης.
Πηγή περιεχομένου: in.gr