Η Starbucks λανσάρει νέα ροφήματα με νερό καρύδας, εστιάζοντας στην υγεία και την ευεξία. Η Starbucks προχωρά στην πώληση ροφημάτων με νερό καρύδας, στοχεύοντας σε έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Ο γίγαντας του καφέ έχει ήδη ξεκινήσει να δοκιμάζει τα ροφήματα Coco Matcha και Coco Cold Brew σε περισσότερα από 400 καταστήματα σε μεγάλες αμερικανικές πόλεις, όπως η Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες και η ευρύτερη περιοχή του Σικάγο. Αυτά τα ροφήματα περιλαμβάνουν αφρό matcha ή αφρό cold brew, δημιουργώντας μια νέα γευστική εμπειρία.
Η αρχική δοκιμή των ροφημάτων καρύδας έγινε στη Νέα Υόρκη, στο πλαίσιο του προγράμματος καινοτομίας Starting Five, το οποίο επιτρέπει στη Starbucks να συλλέγει ανατροφοδότηση από barista και πελάτες πριν από την ευρύτερη προώθηση των προϊόντων. Η επέκταση των δοκιμών των Coco Matcha και Coco Cold Brew αποτελεί το επόμενο βήμα στην στρατηγική της εταιρείας για τη βελτίωση των υγιεινών ροφημάτων. Η εταιρεία, ωστόσο, δεν έχει ανακοινώσει σχέδια για περαιτέρω επέκταση πέρα από την τρέχουσα δοκιμή.
Ο κρύος αφρός έχει γίνει εξαιρετικά δημοφιλής, με τις πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 23% σε ετήσια βάση, ενώ η Starbucks σκοπεύει να λανσάρει κρύο αφρό πρωτεΐνης στο τέλος του τέταρτου τριμήνου, ελπίζοντας να ενισχύσει τις πωλήσεις της. Ο κρύος αφρός πρωτεΐνης, χωρίς προσθήκη ζάχαρης, προσφέρει στους πελάτες έναν εύκολο τρόπο να προσθέσουν 15 γραμμάρια πρωτεΐνης σε σχεδόν οποιοδήποτε κρύο ρόφημα.
Η Starbucks προσαρμόζει τη στρατηγική της και στοχεύει να επαναστατήσει τη γευστική εμπειρία, με στόχο να προσελκύσει περισσότερους νέους καταναλωτές. Μετά από μια σειρά οικονομικών αποτελεσμάτων που δεν πληρούσαν τις προσδοκίες, η εταιρεία ελπίζει ότι η καινοτομία θα βοηθήσει στην ανάκαμψή της.
Η διευρυμένη δοκιμή των ροφημάτων θα επεκταθεί σε επιλεγμένες πόλεις της Μεσοδυτικής Αμερικής, όπως το Cedar Rapids, το Σεντ Λούις, το Σπρίνγκφιλντ, το Σάουθ Μπεντ και άλλες.
Πηγή περιεχομένου: in.gr