Τι διδάγματα άντλησε η Αμερική από την προπαγάνδα της Σίντνεϊ Σουίνι; Οι ειδικοί απαντούν

Τι διδάγματα άντλησε η Αμερική από την προπαγάνδα της Σίντνεϊ Σουίνι; Οι ειδικοί απαντούν

Ανάλυση για τη διαφήμιση της American Eagle και τις κοινωνικές επιπτώσεις της. Στην τελευταία διαφήμιση της American Eagle, η Σίντνεϊ Σουίνι, με την κάμερα να εστιάζει στο ντεκολτέ της, διατυπώνει τη δήλωση: «Το σώμα μου καθορίζεται από τα γονίδιά μου», παίζοντας με τις λέξεις genes (γονίδια) και jeans (τζιν). Ορισμένοι θεατές συσχέτισαν αμέσως την αναφορά στη γενετική με την ελκυστική εμφάνιση της ηθοποιού. Αυτός ο συνδυασμός έρχεται στο προσκήνιο καθώς μόλις τον περασμένο Οκτώβριο, ο Ντόναλντ Τραμπ αποδοκίμασε τα κακά γονίδια ως πιθανή αιτία εγκληματικής συμπεριφοράς των μεταναστών.

Η διαφήμιση της American Eagle φαίνεται να συνδυάζει στοιχεία από αυτή τη σκοτεινή συζήτηση γύρω από τη γενετική στην Αμερική, όπως σχολίασε η Cheryl Overton, σύμβουλος στρατηγικής και επικοινωνίας για εμπορικά σήματα. Η Overton σημείωσε ότι η εταιρεία στοχεύει σε καταναλωτές που ελπίζει να προσελκύσει, αναγνωρίζοντας παράλληλα τη διαφοροποίηση και την εκπαίδευση του κοινού. Η ιδέα να προσεγγιστούν οι Αμερικανοί, ανεξαρτήτως πολιτικών τάσεων, παραμένει αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής μάρκετινγκ της American Eagle, προκαλώντας ποικίλες αντιδράσεις και συζητήσεις.

Η ανακοίνωση της American Eagle ότι «τα υπέροχα τζιν ταιριάζουν σε όλους» προκάλεσε αμφισβήτηση, εν μέσω της αναταραχής που προήλθε από τη διαφήμιση. Πολλοί κριτές ανέφεραν ότι το κείμενο ήταν πρόχειρο και αποτυγχάνει να αναγνωρίσει τη σοβαρότητα των κοινωνικών θεμάτων που επισημαίνει.

Αυτή η διαμάχη αποδεικνύει ότι η σύγχρονη διαφήμιση αναλαμβάνει την ευθύνη της προώθησης ευρύτερων κοινωνικών θεμάτων, ενώ οι αντιδράσεις του κοινού αναδεικνύουν τη σημασία της υπευθυνότητας και της ευαισθησίας στη διαφήμιση.

Βίντεο:
https://www.tiktok.com/@americaneagle/video/7530743642898566455

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play