Το Σουσάμι Άνοιξε μετακομίζει στο Netflix

Το Σουσάμι Άνοιξε μετακομίζει στο Netflix

Το εμβληματικό πρόγραμμα Σουσάμι Άνοιξε μετακομίζει στο Netflix, προσφέροντας νέες και παλαιές περιπέτειες για παιδιά. Μετά την απόσυρση της χρηματοδότησης του δημόσιου τηλεοπτικού φορέα Public Broadcasting Service (PBS) από την κυβέρνηση Τραμπ, το εμβληματικό πρόγραμμα *Σουσάμι Άνοιξε* κάνει τη μετάβαση στη δημοφιλή πλατφόρμα του Netflix, όπως αναφέρει το BBC. Το Netflix επιβεβαίωσε ότι το πρόγραμμα αποτελεί βασικό πυλώνα στα παιδικά μέσα ενημέρωσης, εμπνέοντας την αγάπη για τη μάθηση στα παιδιά. Η νέα συμφωνία περιλαμβάνει την προσφορά μιας καινούργιας σεζόν, καθώς και 90 ώρες προηγούμενων επεισοδίων στους 300 εκατομμύρια συνδρομητές της πλατφόρμας, με το πρόγραμμα να παραμένει διαθέσιμο και στο PBS.

Η τύχη του *Σουσάμι Άνοιξε* ήταν αβέβαιη, καθώς η Warner Bros Discovery, ιδιοκτήτης της HBO, δεν ανανέωσε τη συμφωνία με την παραγωγή, που μετρά μισό αιώνα ζωής. Νωρίτερα αυτό το μήνα, ο Τραμπ υπέγραψε εκτελεστικό διάταγμα που μπλόκαρε τη χρηματοδότηση του PBS και του National Public Radio (NPR), κατηγορώντας τα για μεροληπτική κάλυψη ειδήσεων. Ο κυβερνητικός οργανισμός Corporation for Public Broadcasting ανακοίνωσε επίσης τον τερματισμό μιας ομοσπονδιακής πρωτοβουλίας που υποστήριζε προγράμματα για παιδιά, περιλαμβάνοντας και το *Σουσάμι Άνοιξε*.

Η σχέση του *Σουσάμι Άνοιξε* με την πολιτική έχει μακρά ιστορία, ξεκινώντας από τα τέλη της δεκαετίας του 1960, όταν οι συνιδρυτές Λόιντ Μόρισετ και Τζόαν Γκανζ Κούνι συνεργάστηκαν με την Παιδαγωγική Σχολή του Πανεπιστημίου Harvard για να αναπτύξουν καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας. Μέσω της συνεργασίας με ψυχολόγους, δημιουργήθηκαν διασκεδαστικά και εκπαιδευτικά μαθήματα που έχουν αντέξει στον χρόνο.

Ο δημοφιλής χαρακτήρας Elmo έκανε την εμφάνισή του στον δημόσιο διάλογο το 2002, συμμετέχοντας σε συνεδρίαση του Κογκρέσου για τη μουσική εκπαίδευση, ενώ ο Cookie Monster προσέφερε μαθήματα σχετικά με την υγιεινή διατροφή κατά την περίοδο της επιδημίας παιδικής παχυσαρκίας το 2006. Σημειώνεται ότι το Netflix έχει ενισχύσει την εστίασή του στο παιδικό περιεχόμενο, το οποίο αντιπροσωπεύει το 15% της συνολικής τηλεθέασης της υπηρεσίας.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play