Απάτη στο Facebook: Θύμα έχασε 40.000 ευρώ από ψεύτικη επενδυτική ευκαιρία

Απάτη στο Facebook: Θύμα έχασε 40.000 ευρώ από ψεύτικη επενδυτική ευκαιρία

Ανακαλύψτε την αύξηση των διαδικτυακών απάτων μέσω των κοινωνικών δικτύων και πώς θύματα χάνουν σημαντικά ποσά. Σε έναν ψηφιακό κόσμο, όπου κάθε χρήστης μπορεί να γίνει θύμα, οι γιγαντιαίες εταιρείες όπως η Meta φαίνεται να αγνοούν τις διαδικτυακές απάτες, αναγνωρίζοντάς τες ως πηγή εσόδων. Σύμφωνα με αποκαλύψεις του Reuters, η Meta αντλεί περίπου το 10% των συνολικών εσόδων της, ή περίπου 16 δισεκατομμύρια δολάρια τον χρόνο, από διαφημίσεις που σχετίζονται με απάτες και παράνομα προϊόντα.

Μόνο από διαφημίσεις για απάτες με κρυπτονομίσματα, παράνομα καζίνο και ψευδείς θεραπείες, η εταιρεία προβάλλει καθημερινά 15 δισεκατομμύρια καταχωρίσεις υψηλού κινδύνου, όπως αποκαλύπτεται σε έγγραφο του Δεκεμβρίου 2024. Από αυτή την κατηγορία διαφημίσεων, η Meta κερδίζει περίπου 7 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως. Οι τακτικές αυτές επιτρέπουν στους απατεώνες να συνεχίζουν τη δράση τους ανενόχλητοι και να ευδοκιμούν σε πλατφόρμες όπως το Facebook.

Στη χώρα μας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλημμυρίσει από διαφημίσεις-απάτες που προωθούν παράνομα προϊόντα, ψεύτικες επενδυτικές ευκαιρίες ή ανύπαρκτα ηλεκτρονικά καταστήματα. Θύμα μιας τέτοιας απάτης, που έχασε 40.000 ευρώ από ψεύτικη επενδυτική εταιρεία διαφημιζόμενη στο Facebook, μίλησε στις Εξελίξεις Τώρα.

Ο ίδιος περιέγραψε: Ξεκίνησα με διαδικτυακή πλατφόρμα brokers και οι συναλλαγές φάνηκαν κανονικές. Όμως, αποδείχθηκε ότι ήταν εικονικό. Έχουμε καταθέσει μήνυση και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος. Ο ίδιος εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του, λέγοντας ότι ρίχνει την ευθύνη περισσότερο στην τράπεζα, καθώς είναι υποχρεωμένη να τον προστατεύει.

Αυτές οι απατηλές πρακτικές ξεκινούν συχνά με μια φαινομενικά αθώα διαφήμιση. Όταν οι χρήστες κάνουν κλικ για να δουν περισσότερα, κατευθύνονται σε ένα αληθοφανές επενδυτικό site, όπου οι δράστες τους πείθουν να επενδύσουν. Η δικηγόρος Άννα Μαρία Φίλιππα επισημαίνει ότι οι δράστες είναι γνωστοί, όχι μόνο στο Facebook, αλλά και στις τράπεζες.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play