Αξιολόγηση της 24ωρης λειτουργίας των Μέσων Μεταφοράς: 30.000 επιβάτες χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες

Αξιολόγηση της 24ωρης λειτουργίας των Μέσων Μεταφοράς: 30.000 επιβάτες χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες

Η 24ωρη λειτουργία των μέσων μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα αποδεικνύεται δημοφιλής, με την επιτυχία να ενισχύει την ανάγκη για περισσότερες προσλήψεις. Με την έναρξη της 24ωρης λειτουργίας του Μετρό, του Τραμ και ορισμένων λεωφορειακών γραμμών το βράδυ του Σαββάτου, πραγματοποιήθηκαν 26 επιπλέον δρομολόγια, προσφέροντας υπηρεσίες σε 25.000 έως 30.000 επιβάτες στις δύο γραμμές του μετρό. Ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑ.ΣΥ., Θανάσης Κοτταράς, τόνισε ότι η πιλοτική εφαρμογή του μέτρου πήγε αρκετά καλά, καθώς δεν σημειώθηκαν ιδιαίτερα προβλήματα.

Η 24ωρη λειτουργία απαιτεί αυξημένο προσωπικό και γι’ αυτό προγραμματίζονται προσλήψεις 350 ατόμων. Η αξιολόγηση της πιλοτικής εφαρμογής θα γίνει σε μεταγενέστερο στάδιο, βασισμένη σε λειτουργικά και ποιοτικά δεδομένα.

Η συμβολή των εργαζομένων στην επιτυχία αυτού του εγχειρήματος είναι καθοριστική, καθώς με επαγγελματισμό και αίσθημα ευθύνης υποστηρίζουν την υλοποίηση της 24ωρης λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών. Ωστόσο, προβληματισμός υπάρχει σχετικά με τις ελλείψεις προσωπικού και ζητήματα ασφάλειας.

Ο πρόεδρος του σωματείου των σταθμαρχών, Λεωνίδας Γεωργόπουλος, επισήμανε ότι οι συντηρήσεις των συρμών και σταθμών πρέπει να γίνονται κατά τις ώρες μη κυκλοφορίας. Αυτές οι εργασίες δεν είναι εφικτές κατά τη διάρκεια της ημέρας, όπου υπάρχει επιβατική κίνηση, κάτι που καθιστά την υποστήριξη της 24ωρης λειτουργίας μέσω υπερωριών αναγκαία.

Αναφορικά με την ασφάλεια, ο Λεωνίδας Γεωργόπουλος δήλωσε ότι απαιτείται παρουσία αστυνομίας σε κάθε σταθμό, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια των επιβατών, ειδικά τις ώρες επιστροφής από διασκέδαση.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play