Οι Έλληνες προτιμούν τα κοινωνικά δίκτυα για ενημέρωση, απομακρυνόμενοι από την παραδοσιακή τηλεόραση. Οι Έλληνες πολίτες επιδεικνύουν μια ταχύτερη απομάκρυνση από τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης σε σχέση με τον μέσο Ευρωπαίο. Σύμφωνα με δημοσκόπηση του Ευρωβαρόμετρου, η πλειονότητα των πολιτών προτιμά τα κοινωνικά δίκτυα για την ενημέρωσή τους σχετικά με κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα. Η έρευνα που διεξήχθη στα μέσα Ιουνίου με online ερωτηματολόγιο καταδεικνύει ότι το 56% των Ελλήνων ενημερώνεται μέσω κοινωνικών δικτύων όπως το Instagram και το TikTok, έναντι του 40% που παρατηρείται στην ΕΕ.
Παρά το γεγονός ότι για το 71% των Ευρωπαίων η τηλεόραση παραμένει το κύριο μέσο ενημέρωσης, το αντίστοιχο ποσοστό στην Ελλάδα ανέρχεται στο 54%. Επίσης, το 49% των Ελλήνων δηλώνει ότι χρησιμοποιεί μηχανές αναζήτησης για ενημέρωση σε πολιτικά και κοινωνικά θέματα, συγκριτικά με 40% στην ΕΕ. Μόνο το 34% των Ελλήνων χρηστών προτιμά εφημερίδες, περιοδικά ή τις διαδικτυακές εκδόσεις τους, πολύ κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο του 41%.
Η παραπληροφόρηση είναι επίσης μια σημαντική ανησυχία για τους Έλληνες χρήστες, καθώς το 74% δηλώνει ότι εκτίθεται σε τέτοιο περιεχόμενο από μερικές φορές έως πολύ συχνά. Σχεδόν επτά στους δέκα προτιμούν το Facebook για την ενημέρωσή τους, με ποσοστά που ξεπερνούν αυτά της ΕΕ. Οι νέοι ηλικίας 15-24 ετών στην Ελλάδα αναφέρουν το Instagram ως την κύρια πηγή ενημέρωσης για κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα, και αυτό ευθυγραμμίζεται με τα δεδομένα σε επίπεδο ΕΕ.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()
