Η ενημέρωση στην Ελλάδα: Από την τηλεόραση στην αποχή

Η ενημέρωση στην Ελλάδα: Από την τηλεόραση στην αποχή

Αναλύουμε την ενημέρωση των Ελλήνων και την εμπιστοσύνη τους στα ΜΜΕ, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα. Η τηλεόραση συνεχίζει να κατέχει τη θέση της ως το κυρίαρχο μέσο ενημέρωσης για τους Έλληνες, ενώ οι ιστοσελίδες κερδίζουν έδαφος στην εμπιστοσύνη του κοινού. Σχεδόν 7 στους 10 Έλληνες ενημερώνονται τουλάχιστον μία φορά την ημέρα, ενώ το 81% δηλώνει ότι αποφεύγει την ενημέρωση λόγω αρνητικών συναισθημάτων. Η κατανάλωση ειδησεογραφικού περιεχομένου προκαλεί, σύμφωνα με την έρευνα του Εργαστηρίου Ερευνητικής Δημοσιογραφίας του ΑΠΘ, αυξημένα επίπεδα άγχους και απογοήτευσης.

Η μελέτη διεξήχθη σε δείγμα 1.140 πολιτών, ηλικίας 15 ετών και άνω, με στόχο την κατανόηση των συνηθειών και των αντιλήψεων γύρω από την ενημέρωση στην Ελλάδα. Αξιοσημείωτο είναι ότι το 87% αυτών που επέλεξαν συνειδητά να κάνουν διάλειμμα από τις ειδήσεις ανέφερε βελτίωση στην ψυχολογία τους.

Η έρευνα καταδεικνύει επίσης τη μειωμένη εμπιστοσύνη των πολιτών προς τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, όπως η τηλεόραση και τα κοινωνικά δίκτυα, αναδεικνύοντας την ανάγκη επαναστατικής αναδιοργάνωσης των στρατηγικών ενημέρωσης από τις παλιές πλατφόρμες.

Η αναφορά θα παρουσιαστεί στο Συνέδριο της Θεσσαλονίκης 2-3 Ιουλίου 2025, αναδεικνύοντας τις σύγχρονες προκλήσεις στον τομέα της ενημέρωσης.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play