Πάνος Μαρινόπουλος: Επενδύσεις και προκλήσεις κατά τη διάρκεια της κρίσης

Πάνος Μαρινόπουλος: Επενδύσεις και προκλήσεις κατά τη διάρκεια της κρίσης

Αναδρομή στη ζωή του Πάνου Μαρινόπουλου και τις επιχειρηματικές του προσεγγίσεις στον τομέα του λιανεμπορίου. Ο Πάνος Μαρινόπουλος, που απεβίωσε σε ηλικία 74 ετών, προερχόταν από μια ιστορική οικογένεια με πάνω από 130 χρόνια επιχειρηματικής δραστηριότητας στο λιανεμπόριο και τη φαρμακοβιομηχανία. Η ιστορία της οικογένειας Μαρινόπουλου ξεκινά από ένα μικρό φαρμακείο στην Ομόνοια το 1893, αλλά εξελίχθηκε σε έναν από τους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς ομίλους της χώρας. Ο ίδιος διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην επέκταση του ομίλου, επενδύοντας σε νέες δραστηριότητες και δημιουργώντας διεθνείς συνεργασίες με γνωστά brands.

Καθώς ο όμιλος Μαρινόπουλου επεκτάθηκε σε διάφορους τομείς, οι συνεργασίες με διεθνή brands ένδυσης, όπως οι GAP και Marks & Spencer, καθώς και η εισαγωγή της αλυσίδας Starbucks στην Ελλάδα, αποτέλεσαν σημαντικές στιγμές της πορείας του. Επιπλέον, η Μαρινόπουλος ΑΕ υπήρξε η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικής και χονδρικής στην Ελλάδα, καλύπτοντας πλήθος τομέων όπως τρόφιμα, ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές και ποτά.

Στην περίοδο της οικονομικής κρίσης, ο όμιλος αντιμετώπισε σοβαρές προκλήσεις ρευστότητας, ενώ οι προσπάθειες αναδιάρθρωσης δεν κατέφεραν να αποτρέψουν τη μείωση του κύκλου εργασιών του. Το 2016, η Σκλαβενίτης εκδήλωσε ενδιαφέρον για την εξαγορά της αλυσίδας Μαρινόπουλος, μια συμφωνία που έλαβε έγκριση το 2017 από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, κλείνοντας έτσι ένα κεφάλαιο στην ιστορία του λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα.

Σημειώνεται ότι ο Πάνος Μαρινόπουλος είχε αποσυρθεί από την επιχειρηματική δράση τα τελευταία χρόνια και νοσηλευόταν λόγω προβλημάτων υγείας. Η νεκρώσιμος ακολουθία θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 22 Νοεμβρίου, στις 10:00 το πρωί, στο Α’ νεκροταφείο Αθηνών.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play