Αναφορά στη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα ραντεβού για υπηρεσίες υγείας στα νοσοκομεία του ΕΣΥ. Τα νοσοκομεία της χώρας εισάγουν νέα διαδικασία ηλεκτρονικών ραντεβού, η οποία περιορίζει την πρόσβαση σε υγειονομικές υπηρεσίες κυρίως για επείγοντα περιστατικά και συνταγογραφήσεις. Αυτό το νέο σύστημα προβλέπει 10λεπτα ραντεβού με κλινικούς γιατρούς και υποχρεωτικά 12 ραντεβού την εβδομάδα. Η ηλεκτρονική παρακολούθηση της δραστηριότητας των γιατρών θα συνοδεύεται από αξιολόγηση των υπηρεσιών από τους ασθενείς, επικεντρωμένη στη συνολική εμπειρία και όχι στα θεραπευτικά αποτελέσματα.
Παρόλο που αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν να βελτιώσουν τη φροντίδα των ασθενών, η εφαρμογή τους εντείνει την τάση ιδιωτικοποίησης των υπηρεσιών υγείας, προκαλώντας ανησυχία για την ποιότητα του ΕΣΥ. Το ζήτημα γίνεται πιο επιτακτικό καθώς οι ασθενείς υποχρεώνονται να εξυπηρετούνται από το ΕΣΥ, παρά τις περιορισμένες δυνατότητες του ιδιωτικού τομέα.
Η ανάγκη για επαφή με το σύστημα υγείας είναι προφανής, όπως δείχνουν οι 500.000 κλήσεις που έγιναν στην πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ για ηλεκτρονικά ραντεβού. Ωστόσο, τα κλεισμένα ραντεβού αποτελούν μόλις το 40% των αιτήσεων. Οι ασθενείς αναμένεται να εξετάζονται γρήγορα στα τακτικά ιατρεία, περιορίζοντας την διάρκεια των ραντεβού σε μόλις 10 λεπτά. Αυτή η απόφαση δημιουργεί ανησυχίες για τη μείωση της ποιότητας της παρεχόμενης φροντίδας, ειδικά για περιστατικά που απαιτούν περισσότερη προσοχή.
Η αξιολόγηση της εμπειρίας των ασθενών από τα νοσοκομεία ξεκίνησε τον Ιούλιο, με τα αποτελέσματα να δείχνουν ικανοποίηση από το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, αν και οι ασθενείς εκφράζουν λιγότερη ικανοποίηση για την καθαριότητα και τη διατροφή.
Πηγή περιεχομένου: in.gr