Τριάντα χρόνια έχουν περάσει από την απώλεια του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ, Ανδρέα Παπανδρέου.
Αντιπροσωπεία του ΠΑΣΟΚ, με επικεφαλής τον πρόεδρο Νίκο Ανδρουλάκη, βρέθηκε στο Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών, όπου τελέστηκε πολιτικό μνημόσυνο προς τιμήν του, αποδίδοντας φόρο σεβασμού στον ιστορικό ηγέτη του κόμματος.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν κορυφαία στελέχη, μεταξύ των οποίων η Άννα Διαμαντοπούλου, ο Κώστας Σκανδαλίδης, ο Παύλος Χρηστίδης, η Νάντια Γιαννακοπούλου, ο Λευτέρης Καρχιμάκης, η Ελένη Βατσινά, η Κατερίνα Σπυριδάκη, αλλά και απλοί υποστηρικτές του κόμματος.

![]()

