Κων. Κυρανάκης: Ο ιστορικός ρόλος των τρόλεϊ στην Αττική και η μετάβαση σε ένα νέο σύστημα μεταφορών

Κων. Κυρανάκης: Ο ιστορικός ρόλος των τρόλεϊ στην Αττική και η μετάβαση σε ένα νέο σύστημα μεταφορών

«Τα τρόλεϊ υπηρέτησαν αποτελεσματικά την Αττική για πάνω από μισό αιώνα. Ευθύνη μας τώρα η επόμενη μέρα. Ένα πιο καθαρό, πιο ασφαλές και πιο αξιόπιστο σύστημα μετακινήσεων για την Αθήνα» δηλώνει ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Μιλώντας για το πρόγραμμα αποξήλωσης του δικτύου που ξεκινά αύριο από τον Πειραιά, ο αναπληρωτής υπουργός σημειώνει ότι «το λειτουργικό κόστος των τρόλεϊ είναι υπερδιπλάσιο από εκείνο ενός ηλεκτρικού λεωφορείου νέας γενιάς, ενώ το δαιδαλώδες εναέριο δίκτυο δεν προσφέρει πλέον περιβαλλοντικό όφελος».

Ο σχεδιασμός του υπουργείου περιλαμβάνει «νέους συρμούς, αντικατάσταση σιδηροτροχιάς και ανανέωση του στόλου των λεωφορείων, με 1.000 νέα οχήματα στους δρόμους της Αθήνας έως το 2026».

Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης αναφέρει πως «η αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να πείσουμε τους πολίτες να αφήσουν το αυτοκίνητο στο σπίτι».

Σχολιάζοντας το τριμερές Μνημόνιο Συνεργασίας Ελλάδας-Βουλγαρίας-Ρουμανίας, τονίζει ότι «η Ελλάδα βγαίνει από την απομόνωση του σιδηροδρόμου».

Η ιστορία των τρόλεϊ αξίζει σεβασμό, αλλά «η ευθύνη μας σήμερα είναι η επόμενη μέρα: ένα πιο καθαρό, πιο ασφαλές και πιο αξιόπιστο σύστημα μετακινήσεων για την Αθήνα».

Η μετάβαση από τα τρόλεϊ στα νέα μέσα ηλεκτροκίνησης αναμένεται να έχει σημαντικά οικονομικά οφέλη με το κόστος λειτουργίας να μειώνεται σημαντικά.

ΦΩΤΟ: Υπ. Υποδομών και Μεταφορών

Loading

Play