Έως το τέλος του μήνα, το ΤΒΜ «Νίκη», το οποίο ξεκίνησε την διαδρομή του από το Φρέαρ ΤΒΜ Άλσος Βείκου, αναμένεται να φτάσει στον σταθμό Γαλάτσι, από όπου, αφού πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες εργασίες συντήρησης, θα συνεχίσει την πορεία του προς τον Σταθμό Ελικώνος, με προοπτική ολοκλήρωσης μέσα στο καλοκαίρι.
Στη συνέχεια, θα κατευθυνθεί στους πιο κεντρικούς σταθμούς, δηλαδή την Κυψέλη, τα Δικαστήρια, και ακολούθως στον σταθμό Αλεξάνδρας, προτού προχωρήσει στους σημαντικούς σταθμούς Εξάρχεια, Ακαδημία και Κολωνάκι.
Η ολοκλήρωση των εργασιών προβλέπεται έως το τέλος του 2026, με την έξοδο από το ειδικό φρέαρ που υπάρχει στην περιοχή του σταθμού Ευαγγελισμός.
Το δεύτερο ΤΒΜ «Αθηνά» , το οποίο ξεκίνησε την διαδρομή του από το Φρέαρ ΤΒΜ Κατεχάκη, βρίσκεται στην μέση της διαδρομής μεταξύ των σταθμών Ιλίσια και Πανεπιστημιούπολη.
Στη συνέχεια, θα κατευθυνθεί στους σταθμούς Καισαριανή και Ευαγγελισμός, και η ολοκλήρωση της πορείας του αναμένεται έως το τέλος του 2025 ή τις αρχές του 2026.
Για την εξοικονόμηση χρόνου, οι μετροπόντικες διέρχονται από τους μελλοντικούς σταθμούς χωρίς να έχουν διανοιχθεί, κάτι που προβλέπεται να συνεχιστεί και για τους επόμενους σταθμούς.
Στους σταθμούς Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου και Γουδή, οι αρχαιολογικές ανασκαφές βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη.
Στους 10 από τους 15 σταθμούς, βρίσκονται σε εξέλιξη τα έργα κατασκευής των σταθμών.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η ολοκλήρωση των έργων αναμένεται στα τέλη του 2029, εκτός αν προκύψουν απρόβλεπτες δυσκολίες.
Η ολοκλήρωση των εργασιών αναμένεται έως το τέλος του 2026, με την έξοδο από το ειδικό φρέαρ που υπάρχει στην περιοχή του σταθμού Ευαγγελισμός.
Για την εξοικονόμηση χρόνου, οι μετροπόντικες διέρχονται από τους μελλοντικούς σταθμούς χωρίς να έχουν διανοιχθεί, κάτι που προβλέπεται να συνεχιστεί και για τους επόμενους σταθμούς.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ