Air India: Αποσβέστηκαν οι κινητήρες από το πιλοτήριο – Εξέταση των πιλότων

Air India: Αποσβέστηκαν οι κινητήρες από το πιλοτήριο – Εξέταση των πιλότων

Εξελίξεις στην έρευνα της πτώσης της πτήσης AI171 της Air India που προκάλεσε 270 θανάτους. Οι κινητήρες του Boeing 787 της Air India που κατέπεσε στο Αχμενταμπάντ στις 12 Ιουνίου, με τραγική συνέπεια τον θάνατο 270 ανθρώπων, απενεργοποιήθηκαν από κάποιον εντός του πιλοτηρίου αμέσως μετά την απογείωση του αεροσκάφους. Η ανάλυση των δεδομένων από τον καταγραφέα πτήσης δείχνει ότι το μαύρο κουτί δεν κατέγραψε κάποια ανωμαλία στους προωθητήρες που θα μπορούσε να οδηγήσει σε παρέμβαση από τον πιλότο ή τον συγκυβερνήτη.

Μέχρι στιγμής, η επικρατούσα θεωρία, που αναμένεται να εξελιχθεί τους προσεχείς μήνες, εξετάζει την πιθανότητα σκόπιμης ενέργειας είτε από έναν από τους πιλότους είτε από κάποιον εξουσιοδοτημένο που βρισκόταν στο πιλοτήριο. Η επικοινωνία μεταξύ των πιλότων, καθώς και οι λεπτομέρειες του περιστατικού, βρίσκονται καταγεγραμμένες στο καταγραφικό φωνής του πιλοτηρίου, τα αρχεία του οποίου είναι αντικείμενο διαπραγμάτευσης μεταξύ των αρχών του Νέου Δελχί και των Ηνωμένων Πολιτειών.

Η πτήση AI171 της Air India, που είχε προορισμό το Γκάτγουικ του Λονδίνου, συνετρίβη στα προάστια του Αχμενταμπάντ περίπου τριάντα δευτερόλεπτα μετά την απογείωση, και 241 από τους 242 επιβαίνοντες, καθώς και 29 άτομα στο έδαφος, σκοτώθηκαν κατά την τραγωδία.

Η ανάλυση του Flight Data Recorder υποδεικνύει ότι οι διακόπτες που ελέγχουν τη ροή καυσίμου στους κινητήρες μετατοπίστηκαν από το Run στο Cutoff, διακόπτοντας τη ροή της παραφίνης. Σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι σχεδόν αδύνατο να απενεργοποιηθούν και οι δύο κινητήρες ταυτόχρονα χωρίς κάποιο εξωτερικό περιστατικό, όπως μια σύγκρουση με πουλιά. Οι ερευνητές προσπαθούν να κατανοήσουν αν η μετατόπιση των διακοπτών ήταν αποτέλεσμα τυχαίας ενέργειας ή σκόπιμης πράξης. Πηγές αναφέρουν ότι υπήρξε προσπάθεια επανεκκίνησης των κινητήρων, αλλά είναι ακόμη πολύ νωρίς για να επιβεβαιωθεί αυτή η υπόθεση.

Η κατάσταση των κινητήρων προκάλεσε την ενεργοποίηση της τουρμπίνας αέρα έκτακτης ανάγκης του αεροπλάνου λίγο πριν από τη συντριβή, ενώ ο κυβερνήτης του Boeing 787, με περισσότερες από 10.000 ώρες πτήσης, ήταν έμπειρος και εκπαιδευμένος για τέτοιες καταστάσεις.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play