Η αμφιλεγόμενη διαφήμιση της Twix που απαγορεύθηκε λόγω προώθησης επικίνδυνης οδήγησης

Η αμφιλεγόμενη διαφήμιση της Twix που απαγορεύθηκε λόγω προώθησης επικίνδυνης οδήγησης

Η διαφήμιση της Twix απαγορεύθηκε λόγω ανεύθυνης προώθησης της επικίνδυνης οδήγησης. Μια τηλεοπτική διαφήμιση για τη σοκολάτα Twix απαγορεύτηκε, καθώς προωθούσε επικίνδυνες οδηγικές συμπεριφορές. Η διαφήμιση απεικονίζει έναν άνδρα με ανέμενα μαλλιά να συμμετέχει σε καταδίωξη που καταλήγει σε σύγκρουση. Τα δύο αυτοκίνητα που εικονίζονται, το ένα πάνω στο άλλο, σχηματίζουν ένα Twix, υπογραμμίζοντας την προσέγγιση της διαφήμισης.

Πέντε καταγγελίες επισημάνθηκαν για την επικίνδυνη οδήγηση που προωθεί η διαφήμιση, χαρακτηρίζοντας την ανεύθυνη. Η Mars-Wrigley, ιδιοκτήτης του Twix, υποστήριξε ότι η διαφήμιση είχε κινηματογραφική απεικόνιση και διαδραματιζόταν σε έναν φανταστικό κόσμο απομακρυσμένο από την πραγματικότητα. Αυτή την άποψη επιβεβαίωσε και η Clearcast, ο οργανισμός που εγκρίνει τις διαφημίσεις.

Ωστόσο, ο φορέας εποπτείας Advertising Standards Authority (ASA) αποφάσισε ότι η διαφήμιση δεν μπορεί να προβληθεί ξανά στην τωρινή της μορφή, καθώς επικροτεί την επικίνδυνη οδήγηση, σύμφωνα με αναφορά του BBC. Η ASA αναγνώρισε ότι το ακροβατικό τόνιζε τη φαντασία, αλλά εξέφρασε ανησυχίες για τον τρόπο παρουσίασης της οδήγησης. Ειδικότερα, σημείωσε ότι η έμφαση στην ταχύτητα και τα ορατά σημάδια φρεναρίσματος υπονοούν παραβίαση των νόμων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Η Mars υπερασπίστηκε τη διαφήμιση, αναφέροντας ότι τα αυτοκίνητα κινηματογραφήθηκαν σε νόμιμες ταχύτητες και τόνισε ότι η αναπαραγωγή της δεν προτείνει ανεύθυνη οδήγηση. Η εταιρεία, που κατέχει επίσης τα M&Ms, Celebrations και Maltesers, τόνισε ότι το Twix είναι γνωστό για το παράλογο και παιχνιδιάρικο χιούμορ του, το οποίο αποτυπώνεται και στη διαφήμιση. Η τελευταία σκηνή δείχνει μια σοκολάτα Twix να πέφτει από τις ηλιοροφές των αυτοκινήτων, με το σύνθημα «δύο είναι πιο πολλά από ένα».

Η Clearcast ενημέρωσε την ASA ότι το στυλ της διαφήμισης δείχνει ότι δεν προορίζεται για μίμηση, ενώ ξεκαθάρισε ότι δεν υπονοεί ότι η ασφαλής οδήγηση είναι βαρετή. Στην απόφασή της, η ASA προειδοποίησε τη Mars να μην προωθεί ανεύθυνες πρακτικές οδήγησης που ενδέχεται να παραβιάζουν τους νόμους του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στις διαφημίσεις τους.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play