Η Σκάρλετ Γιόχανσον μιλάει για τις προκλήσεις της βιομηχανίας του θεάματος και την επίδραση των ολιγαρχών της τεχνολογίας. Η Σκάρλετ Γιόχανσον, η πιο ακριβοπληρωμένη ηθοποιός και πλέον σκηνοθέτης, προχωρά σε μια νέα καλλιτεχνική στροφή με την πρώτη σκηνοθετική της προσπάθεια, το *Eleanor the Great*, που πρωταγωνιστεί η Τζουν Σκουίμπ. Η παρουσία της στο Φεστιβάλ Καννών συνοδεύεται από την επιλογή της για το εξώφυλλο του περιοδικού Vanity Fair, σε μια εποχή που φαίνεται να είναι δύσκολη για τη βιομηχανία του θεάματος.
Η Γιόχανσον μίλησε ανοιχτά για τις ανησυχίες της σχετικά με τις εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης που χρησιμοποιούν την εικόνα και τη φωνή της χωρίς τη συγκατάθεσή της. Υπογραμμίζει την ανάγκη επιβολής περιορισμών στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην ψυχαγωγία, τονίζοντας ότι αν δεν υπάρξουν αυστηρότεροι κανονισμοί, το αποτέλεσμα θα είναι καταστροφικό.
Η Γιόχανσον εκφράζει επίσης τη θλίψη της για την επιρροή των ολιγαρχών της τεχνολογίας, που προκαλούν αυτολογοκρισία στη βιομηχανία. «Υποθέτω ότι μας δουλεύουν με περισσότερους από έναν τρόπους», δήλωσε η Γιόχανσον, οριοθετώντας τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στη χρηματοδότηση του έργου της.
Αν και δεν έχει συναντήσει τον παραγωγό Τζάστιν Μπαλντόνι, η Γιόχανσον αναγνωρίζει την περίεργη χρονική συγκυρία της πρεμιέρας της ταινίας της, ιδίως λόγω της νομικής διαμάχης στην οποία εμπλέκεται. Αναφερόμενη στην καριέρα της και την πρώιμη συμμετοχή της στη βιομηχανία, αναφέρει τις σοκαριστικές προκλήσεις της σεξουαλικοποίησης των νέων κοριτσιών, ένα φαινόμενο που επιμένει και μετά την επιτυχία της με την ταινία *Χαμένοι στη Μετάφραση*.
«Η οικογένειά μου συντηρούνταν από τα κοινωνικά προγράμματα που μας παρείχαν φαγητό», επισημαίνει η Γιόχανσον, αναδεικνύοντας την παιδική της ηλικία που είχε πολλές προκλήσεις, αλλά και τη νέα της ζωή ως μητέρα και σύζυγος του Κόλιν Τζοστ.
Διαβάστε την πλήρη συνέντευξη στο Vanity Fair για περισσότερες λεπτομέρειες.
Πηγή περιεχομένου: in.gr