Η καμπάνια της Moncler αναδεικνύει τη φιλία και την αγάπη μέσω της τέχνης και της μόδας. Ο Αλ Πατσίνο και ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο, δύο εμβληματικές προσωπικότητες του Χόλιγουντ με φιλία που διαρκεί πάνω από πέντε δεκαετίες, εθεάθησαν να περπατούν και να αγκαλιάζονται στην παγωμένη Νέα Υόρκη. Η θερμοκρασία αναμένεται να πέσει στους 7 βαθμούς το βράδυ, σύμφωνα με τις καιρικές προβλέψεις. Φορώντας ρούχα της Moncler για την καμπάνια Warmer Together, οι δύο ηθοποιοί εκφράζουν τη ζεστασιά και τη συντροφικότητα που προάγονται από τη γνωστή μάρκα.
Η Moncler είναι συνώνυμη του χειμώνα και των puffer jackets, αλλά όπως δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Remo Ruffini, η μάρκα κρύβει πίσω της μια βαθύτερη έννοια: την αγάπη και τη συντροφικότητα. Οι αξίες αυτές έχουν καθορίσει την πορεία της εταιρείας εδώ και πάνω από 70 χρόνια και αντανακλώνται σε κάθε προϊόν και καμπάνια. Η φιλία μεταξύ των Πατσίνο και Ντε Νίρο ενσαρκώνει ακριβώς όσα πρεσβεύει η Moncler.
Η καμπάνια, φωτογραφημένη από τον Platon στη Νέα Υόρκη, περιλαμβάνει ασπρόμαυρες εικόνες και μικρού μήκους ταινίες που εστιάζουν σε πέντε βασικές αξίες: φιλία, σεβασμός, σύνδεση, εμπιστοσύνη και ζεστασιά. Ο Ντε Νίρο σημείωσε σε ένα teaser ότι η ζεστασιά «δεν σχετίζεται με τον καιρό, αλλά με τις εσωτερικές μας συνθήκες». Στην ίδια γραμμή, ο Πατσίνο πρόσθεσε: «Η φιλία είναι το καλύτερο πράγμα που μπορείς να έχεις, με ανθρώπους που μοιράζεσαι τον ίδιο κόσμο.»
Ως μουσική υπόκρουση, ο ράπερ και πρέσβης της Moncler Tobe Nwigwe, σε συνεργασία με τη σύζυγό του Fat, παρουσίασαν μια νέα διασκευή του κλασικού κομματιού Lean on Me του Bill Withers, τονίζοντας το αίσθημα συντροφικότητας και πληρότητας. Η Moncler, που ιδρύθηκε το 1952, δημοσίευσε παράλληλα ένα μανιφέστο που αναφέρεται στη σημασία των προσωπικών σχέσεων και της ζεστασιάς που πηγάζει από τις κοινές στιγμές και συζητήσεις.https://www.tiktok.com/@nssmagazine/video/7561324365023923478
Πηγή περιεχομένου: in.gr