Η γενιά Ζ επιδεικνύει νέες προσεγγίσεις στις κατασκευές, ξεπερνώντας τις παραδοσιακές δεξιότητες. Η τελευταία έρευνα της Nationwide αποκαλύπτει ότι, αν και οι νεότερες γενιές μπορεί να μην διαθέτουν τις παραδοσιακές κατασκευαστικές ικανότητες, είναι πιο πιθανό να ολοκληρώσουν τις εργασίες που αναλαμβάνουν σε σύγκριση με τις παλαιότερες. Μια δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 2.000 ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο έδειξε ότι μόλις το 9% της γενιάς Ζ έχει ποτέ εξαερώσει ένα καλοριφέρ, σε αντίθεση με το 53% των Baby Boomers. Παρόλα αυτά, η γενιά Ζ συνήθως ολοκληρώνει τις DIY εργασίες της μέσα σε τρεις έως τέσσερις μήνες, συγκριτικά με τους 11 μήνες που απαιτούν οι Boomers.
Παρά τις ανησυχίες του ενός τρίτου των Βρετανών για την απώλεια των δεξιοτήτων DIY, οι νέες γενιές, όπως η Γενιά Ζ και οι Millennials, αποδεικνύουν ισχυρή δέσμευση στην ολοκλήρωση των έργων τους. Ωστόσο, δαπανούν σημαντικά περισσότερα χρήματα: οι Millennials καταβάλλουν κατά μέσο όρο 1.123 λίρες ετησίως για DIY, ενώ η γενιά Ζ επενδύει 1.014 λίρες, ποσά που είναι πολύ υψηλότερα από τα 444 λίρες των Boomers. Οι πιο κοινές εργασίες που αναλαμβάνονται από όλες τις γενιές περιλαμβάνουν το κρέμασμα εικόνων, το βάψιμο τοίχων και τη συναρμολόγηση επίπλων.
Το YouTube παραμένει η κυριότερη πηγή καθοδήγησης, αν και η γενιά Ζ συχνά αναζητά βοήθεια στο TikTok, ενώ οι Millennials χρησιμοποιούν επίσης το Facebook και το Instagram. Ο Carlo Pileggi, επικεφαλής προϊόντων στεγαστικών δανείων της Nationwide, παρατηρεί: Ξεχάστε τα σκονισμένα εγχειρίδια· οι σημερινές οδηγίες προέρχονται από hacks στο TikTok και tutorials στο YouTube. Ενώ οι δεξιότητες μπορεί να εξελίσσονται, η επιθυμία για τη δημιουργία ενός σπιτιού σαφώς παραμένει.
Πηγή περιεχομένου: in.gr