Η Σίντνεϊ Σουίνι απορρίπτει την επικέντρωση σε τζιν, αναδεικνύοντας την προτεραιότητά της στην ταινία της. Η Σίντνεϊ Σουίνι αποφάσισε να διακόψει τις εικασίες και τις συζητήσεις σχετικά με την πρόσφατη διαφημιστική της καμπάνια με την American Eagle, κατά τη διάρκεια της παρουσίας της στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Τορόντο. Η ηθοποιός δήλωσε ξεκάθαρα ότι δεν πρόκειται να σχολιάσει το θέμα, καθώς είναι εκεί για να υποστηρίξει την ταινία της και τους ανθρώπους που συμμετείχαν στην παραγωγή της. «Η ταινία αφορά την Κρίστι και γι’ αυτό θα μιλήσω γι’ αυτήν», ανέφερε χαρακτηριστικά σε συνέντευξή της στο Vanity Fair, που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη.
Η αντιπαράθεση προκλήθηκε από την καμπάνια Sydney Sweeney Has Great Genes/Jeans, η οποία κυκλοφόρησε τον Ιούλιο και βασίζεται σε ένα λογοπαίγνιο. Το εν λόγω λογοπαίγνιο μεταξύ των λέξεων genes (γονίδια) και jeans (τζιν) πυροδότησε δημόσια κατακραυγή, καθώς πολλοί κατηγόρησαν την καμπάνια για υποβολιμαία επίκληση σε ιδεολογίες εθνικής υπεροχής.
Η καμπάνια προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, με πολλούς χρήστες στα social media να σχολιάζουν ότι η έμφαση σε αισθητικά χαρακτηριστικά αναδεικνύει τα γενετικά χαρακτηριστικά, όπως τα ξανθά μαλλιά και τα γαλανά μάτια, ως ανώτερα από άλλα. Αυτό το μοτίβο συνδέεται με ιστορικές αφηγήσεις φυλετικής υπεροχής. Παρά τη σιωπή της Σουίνι, οι αντιδράσεις συνεχίζονται, με πολιτικά πρόσωπα να χρησιμοποιούν την καμπάνια είτε για να την κατακρίνουν είτε για να την υπερασπιστούν. Αξιοσημείωτο είναι ότι ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, και συντηρητικά ΜΜΕ επαίνεσαν τη διαφήμιση, χαρακτηρίζοντάς την φανταστική, σύμφωνα με το BBC.
Επιπλέον, ρεπορτάζ, όπως αυτό στην Page Six, αναφέρουν ότι, παρά τον σάλο, η καμπάνια απέδωσε, καθώς οι πωλήσεις της συνεργασίας με τη Σουίνι εκτοξεύτηκαν, με ορισμένα προϊόντα να εξαντλούνται σε λίγες ημέρες. Η εταιρεία περιέγραψε την καμπάνια ως την πιο επιτυχημένη της μέχρι σήμερα.
Βίντεο:
Πηγή περιεχομένου: in.gr