Αυξημένες πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ και μετά το Πάσχα: Τι αποκαλύπτουν τα νέα στοιχεία

Αυξημένες πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ και μετά το Πάσχα: Τι αποκαλύπτουν τα νέα στοιχεία

Ανακαλύψτε πώς οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα ενισχύθηκαν μετά το Πάσχα, σύμφωνα με τα στοιχεία της NielesenIQ. Αξιοσημείωτη δυναμική καταγράφει το οργανωμένο λιανεμπόριο στην Ελλάδα, καθώς παρατηρείται αύξηση στις πωλήσεις σε αξία και όγκο από την αρχή του έτους έως τις 11 Μαΐου 2025, σύμφωνα με πρόσφατα επεξεργασμένα στοιχεία της NielesenIQ. Η αγορά φαίνεται να διατηρεί καθαρή τάση, απαλλαγμένη από τις εποχιακές επιρροές του Πάσχα και άλλων σημαντικών αργιών. Σε μια περίοδο που παραδοσιακά η αγοραστική κίνηση μειώνεται, τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα σημείωσαν αύξηση 6,7% σε αξία και 5,2% σε όγκο σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024, αποδεικνύοντας την ανθεκτικότητα και προσαρμοστικότητα του κλάδου σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον.Η κατηγορία τροφίμων και ποτών είναι ο κύριος μοχλός ανάπτυξης, με αύξηση 7,8% σε αξία.

Σημαντική αύξηση παρατηρείται και στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, οι οποίες ενισχύθηκαν κατά 12,9%, με το μερίδιο τους να φτάνει το 3,3% του συνόλου των πωλήσεων. Οι καταναλωτές φαίνεται να προτιμούν τις online αγορές για κατηγορίες όπως τα παιδικά προϊόντα, τα καθαριστικά και το εμφιαλωμένο νερό.

Όσον αφορά τα καταστήματα, τα Hypermarkets καταγράφουν αύξηση 9,1%, ενώ οι Superettes επιτυγχάνουν ακόμα πιο έντονη ανάπτυξη με +10,6%. Η γεωγραφική ανάλυση δείχνει πως η ανάπτυξη είναι ευρέως διασκορπισμένη, με τις περιοχές της Κρήτης και των νησιών να ξεχωρίζουν.

Η κατάσταση των ιδιωτικών ετικετών παραμένει σταθερή, με ποσοστό 24,4% στην αγορά FMCGs, ενώ η μείωση της έντασης προωθητικών ενεργειών για τα επώνυμα προϊόντα δείχνει την επίδραση κυβερνητικών ρυθμίσεων στη στρατηγική των προμηθευτών.

Τέλος, κατηγορίες προϊόντων όπως τα αντιηλιακά και τα έτοιμα γεύματα καταγράφουν την ταχύτερη ανάπτυξη, αν και ορισμένα προϊόντα όπως τα απολυμαντικά χεριών εμφανίζουν πτωτική πορεία, υπογραμμίζοντας την επίδραση των καιρικών συνθηκών και των καταναλωτικών συνηθειών.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play