American Eagle: Πώς η διαφήμισή της κινητοποίησε τον Τραμπ και επηρέασε την αγορά

American Eagle: Πώς η διαφήμισή της κινητοποίησε τον Τραμπ και επηρέασε την αγορά

Η διαφήμιση της American Eagle με την Σίντνεϊ Σουίνι προκάλεσε θετικές αντιδράσεις και ερωτήματα για τις πωλήσεις. Η αμερικανική εταιρεία American Eagle σημείωσε αύξηση 23% στις μετοχές της μετά από μια απροσδόκητη αναφορά του προεδρικού υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, ο οποίος περιέγραψε τη διαφήμισή της με πρωταγωνίστρια τη Σίντνεϊ Σουίνι ως την «πιο καυτή» της εποχής. Η εταιρεία συνεργάστηκε με την ηθοποιό της σειράς Euphoria για τη φθινοπωρινή της καμπάνια, αν και αυτή έχει δεχθεί επικρίσεις ως σεξιστική. Ωστόσο, οι πωλήσεις της American Eagle αναμένονται να μειωθούν κατά 5% το τρίμηνο αυτό, εγείροντας ερωτήματα για την πραγματική επίδραση αυτής της δημοσιότητας.

Η Σίντνεϊ Σουίνι, μέλος του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος, ενθουσίασε τον Τραμπ, ο οποίος ανήρτησε στο Truth Social: «Πάμε, Σίντνεϊ!». Λίγο μετά, οι μετοχές της εταιρείας εκτοξεύτηκαν, ωστόσο, τις τελευταίες εβδομάδες παρουσίασαν πτώση, καθώς η καμπάνια της δέχτηκε σφοδρή κριτική. Η διαφήμιση, η οποία προκάλεσε διχογνωμία, περιλάμβανε ένα σλόγκαν που, σύμφωνα με κάποιους, είχε διπλό νόημα. Παρά την αναταραχή, η American Eagle παρέμεινε σιωπηλή, επισημαίνοντας ότι το σλόγκαν αφορούσε αποκλειστικά τα τζιν.

Η κατάσταση αυτή αναδεικνύει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι διαφημιστές στο σημερινό περιβάλλον. Η American Eagle, σε μία προσπάθεια να αναστρέψει την πτωτική της πορεία, επικεντρώνεται στην προβολή διαφημίσεων που ενδέχεται να προσελκύσουν ευρύτερο κοινό.

Καθώς οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν και οι προτιμήσεις διαφοροποιούνται, οι στρατηγικές μάρκετινγκ πρέπει να προσαρμοστούν, ώστε να διασφαλίσουν τη συνέχεια της επιχείρησης. Η επόμενη ανακοίνωση κερδών της American Eagle αναμένεται με ενδιαφέρον, καθώς θα ρίξει φως στο κατά πόσον η πρόσφατη διαφημιστική εκστρατεία θα μεταφραστεί σε πωλήσεις.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play