Ανακαλύψτε πώς η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει τη διαχείριση δανείων στην Ελλάδα μέσω της πλατφόρμας Ophelos. Η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στη διαχείριση οφειλών στην Ελλάδα έχει αρχίσει να αποδίδει καρπούς, όπως παρουσίασε η Αλεξάνδρα Φατσέα, αναπληρώτρια διευθύντρια και επικεφαλής του Business Center of Excellence της Intrum Hellas, στο συνέδριο AI in Financial Services. Η πλατφόρμα AI Ophelos που χρησιμοποιείται από την Intrum Hellas στην Ελλάδα, έχει επιφέρει αύξηση στα ποσοστά ρυθμίσεων και εξόφλησης των δανείων.
Η κυρία Φατσέα σημείωσε ότι η εμπειρία από τη χρήση του Ophelos υποδεικνύει ότι οι χρήστες που αλληλοεπιδρούν με αυτήν την πλατφόρμα παρουσιάζουν σημαντικά υψηλότερα ποσοστά ρύθμισης, συγκριτικά με τα παραδοσιακά κανάλια. Η τεχνητή νοημοσύνη επιτρέπει την πρόβλεψη αναγκών του πελάτη και την εξατομίκευση της επικοινωνίας, προσφέροντας αυτονομία μέσω εργαλείων self-service που είναι διαθέσιμα 24/7.
Αξιοσημείωτο είναι ότι η πλατφόρμα προσαρμόζεται δυναμικά στις προτιμήσεις των χρηστών, παρακολουθώντας πώς αυτοί αλληλεπιδρούν μέσω διαφόρων σημείων επαφής. Επιπλέον, λειτουργεί και ως εναλλακτικό κανάλι εξυπηρέτησης, παρέχοντας τη δυνατότητα ασφαλών πληρωμών μέσω καρτών ή ψηφιακών πορτοφολιών.
Η κυρία Φατσέα επεσήμανε την σημασία της αναγνώρισης των δείκτων διάθεσης πληρωμής και πιθανής οικονομικής δυσκολίας, επισημαίνοντας ότι στόχος είναι κάθε πελάτης να αισθάνεται σεβαστός και με επιλογές, χωρίς να λαμβάνει απλώς εντολές πληρωμής. Επίσης, η Intrum Hellas ενσωματώνει την τεχνητή νοημοσύνη με άλλες λύσεις, όπως το Genesys Cloud, προκειμένου να παρέχει στα στελέχη της υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο.
Πηγή περιεχομένου: in.gr