Εμπόριο: Οι προσδοκίες των επιχειρήσεων για την Black Friday και την εορταστική περίοδο

Εμπόριο: Οι προσδοκίες των επιχειρήσεων για την Black Friday και την εορταστική περίοδο

Η Black Friday και οι γιορτές φέρνουν προσδοκίες στην ελληνική αγορά, παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές. Η φετινή θερινή περίοδος των εκπτώσεων δεν αποδείχθηκε ιδιαίτερα ευνοϊκή, καθώς οι περισσότερες εμπορικές επιχειρήσεις κατέγραψαν πτώση στον τζίρο τους. Η προσοχή τους πλέον στρέφεται στη Black Friday και την εορταστική περίοδο, με την ελπίδα ότι οι πωλήσεις θα ανακάμψουν και θα ενισχύσουν τα ταμεία τους. Αξιοσημείωτο είναι ότι τα καταστήματα θα λειτουργήσουν κατ’ εξαίρεση 4 Κυριακές μέχρι το τέλος του χρόνου, γεγονός που αναμένεται να ενισχύσει την αγοραστική κίνηση.

Το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς έχει ιστορικά αποδειχθεί η πιο δυναμική περίοδος λόγω των εορτών. Μια πρόσφατη έρευνα οικονομικής συγκυρίας του ΙΟΒΕ επιβεβαιώνει ότι οι θετικές προβλέψεις για τις πωλήσεις στο επόμενο τρίμηνο έχουν εκτοξευθεί, γεγονός που προδιαθέτει για μια θετική αγορά ενόψει των εορτών.

Οι καταναλωτές, ωστόσο, παραμένουν επιφυλακτικοί, καθώς οι οικονομικές τους προσδοκίες παραμένουν χαμηλές. Σημαντικό είναι ότι το 58% των νοικοκυριών περιμένει επιδείνωση της οικονομικής τους κατάστασης, γεγονός που επηρεάζει τις αγοραστικές τους προθέσεις για την εορταστική περίοδο. Παρά την επιφυλακτικότητα, το 51% των καταναλωτών σκοπεύει να μειώσει τις δαπάνες του για τις αγορές αυτές.

Αν και οι προβλέψεις των επιχειρήσεων είναι θετικές, οι πραγματικές συνθήκες που διαμορφώνει η αγορά παραμένουν προκλητικές, ενόψει των αναγκών των καταναλωτών και των οικονομικών συνθηκών που επικρατούν.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play