Gen Z: Η γενιά που επαναστατεί με το άρωμα ως σύμβολο ταυτότητας

Gen Z: Η γενιά που επαναστατεί με το άρωμα ως σύμβολο ταυτότητας

Η Gen Z χρησιμοποιεί το άρωμα για να εκφράσει την προσωπικότητά της σε εποχή οικονομικής αβεβαιότητας. Η χρήση του αρώματος έχει εξελιχθεί ριζικά, καθώς από σύμβολο πολυτέλειας έχει μετατραπεί σε εργαλείο αυτοέκφρασης για τη Gen Z. Οι νέοι καταναλωτές επιζητούν προϊόντα που ενισχύουν τη διάθεσή τους και αποπνέουν την προσωπικότητά τους, ακόμη και σε μια εποχή οικονομικής αβεβαιότητας. Αυτή η τάση έχει οδηγήσει μεγάλες εταιρείες όπως οι Estée Lauder, L’Oréal και Coty να επενδύσουν σημαντικά στο χώρο των αρωμάτων, καθώς οι πωλήσεις τους συνεχώς αυξάνονται. Η Coty ανακοίνωσε ότι η κατηγορία των αρωμάτων ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες της Gen Z, με τη ζήτηση να αυξάνεται, καθώς οι πωλήσεις της Estée Lauder στην κατηγορία αυτή σημείωσαν άνοδο 14%.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το 38% των συνολικών αγορών αρωμάτων προέρχεται από νοικοκυριά με μέλη της Gen Z. Εν τω μεταξύ, οι εταιρείες που δεν επενδύουν στην αρωματική κατηγορία, όπως η e.l.f. Beauty, βλέπουν πτώση στις πωλήσεις τους.

Η L’Oréal επενδύει στρατηγικά με την εξαγορά brands της Kering για να ενισχύσει τη θέση της στον τομέα των αρωμάτων, ενώ η Coty εξετάζει την πώληση άλλων προϊόντων της για να εστιάσει αποκλειστικά στην κατηγορία αυτή, η οποία πλέον αντιπροσωπεύει τα τρία τέταρτα των πωλήσεών της.

Η Estée Lauder, από την άλλη πλευρά, προσαρμόζει τη στρατηγική της, ανοίγοντας νέα καταστήματα και αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσει καλύτερα τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Για τη Gen Z, το άρωμα δεν είναι απλώς ένα προϊόν, αλλά μια δήλωση ταυτότητας και στυλ, προσφέροντας παράλληλα γεύση πολυτέλειας σε προσιτή τιμή.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play