Η στροφή των Ελλήνων προς το ηλεκτρονικό εμπόριο ευνοεί πλατφόρμες όπως οι Zalando, Vinted και Notino, με 50% των αγορών να αφορούν τη μόδα. Το ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών για τις ηλεκτρονικές αγορές έχει προσελκύσει τις προσοχές εταιρείες όπως οι Zalando, Vinted και Notino, που, έχοντας χρόνια εμπειρίας στο εξωτερικό, αποφάσισαν να εισέλθουν στην ελληνική αγορά. Αυτή η στρατηγική κίνηση ενισχύει τον ανταγωνισμό στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ετήσιας Έκθεσης Ηλεκτρονικού Εμπορίου της Nexi Ελλάδος, το 97% των χρηστών του διαδικτύου ασχολούνται με online shopping.
Αναφορικά με τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών, τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι η μόδα καταλαμβάνει την κορυφή των αγορών, με το 50% των χρηστών να αγοράζει ρούχα. Οι ηλεκτρονικές αγορές περιλαμβάνουν επίσης φαγητό σε πακέτο και delivery (45%) και είδη φαρμακείου (37%). Εντυπωσιακό είναι ότι το 78% των χρηστών προτιμούν ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα, με 64% να λαμβάνει υπόψη τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο των αγορών τους.
Ο γενικός διευθυντής της Zalando για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, Daniel Roginski, ανακοίνωσε την είσοδο της πλατφόρμας στην ελληνική αγορά, προσφέροντας ποικιλία σε brands μόδας και lifestyle για περισσότερους από 52 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες σε 26 χώρες. Από την άλλη, η Vinted, που έχει κερδίσει έδαφος στην αγορά μεταχειρισμένων, προσφέρει μία πλατφόρμα όπου οι χρήστες μπορούν να αγοράσουν και να πουλήσουν προϊόντα.
Η Notino, που ειδικεύεται στα καλλυντικά, έχει εξελιχθεί σε έναν από τους μεγαλύτερους παίκτες στον τομέα, προσφέροντας περισσότερους από 82.000 προϊόντα. Σήμερα, δραστηριοποιείται σε 28 χώρες, περιλαμβανομένης και της Ελλάδας, όπου παρέχει ταχεία αποστολή μέσω των αποθηκών της.
Η συνολική αξία των ηλεκτρονικών δαπανών για το 2024 αναμένεται να φτάσει τα 29,4 δισ. ευρώ, εκ των οποίων 9,1 δισ. ευρώ αφορούν ταξίδια και διαμονή, 6,5 δισ. ευρώ υπηρεσίες, 5,6 δισ. ευρώ μόδα και ένδυση, 5,1 δισ. ευρώ οικιακά είδη και 3,1 δισ. ευρώ προϊόντα καθημερινής χρήσης.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()
