Ηλεκτρονικό εμπόριο: Τι αγοράζουν οι Έλληνες μέσω διαδικτύου και ποια e-shops προτιμούν

Ηλεκτρονικό εμπόριο: Τι αγοράζουν οι Έλληνες μέσω διαδικτύου και ποια e-shops προτιμούν

Ανακαλύψτε τις τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Σύμφωνα με μια νέα έρευνα, οι online συναλλαγές έχουν καταστεί αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των Ελλήνων, με το 97% των χρηστών του διαδικτύου να πραγματοποιεί αγορές μέσω internet. Η μόδα βρίσκεται στην κορυφή με το 50% των καταναλωτών να αγοράζει είδη ένδυσης. Επιπλέον, εντυπωσιακή είναι η στροφή προς τα εγχώρια e-shops, καθώς το 78% των χρηστών προτιμά να ψωνίζει ελληνικά προϊόντα, έναντι μόλις 49% πέρυσι.

Η ετήσια έκθεση ηλεκτρονικού εμπορίου της Nexi Ελλάδος δείχνει ότι η αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα για το 2024 εκτιμάται στα 29,4 δισ. ευρώ. Η Nexi παραμένει αφοσιωμένη στην αποστολή της να επενδύει και να προσφέρει καινοτόμες και αξιόπιστες λύσεις ψηφιακών πληρωμών. Από την αξία αυτή, 9,1 δισ. ευρώ αφορούν ταξίδια και διαμονή, ενώ σημαντικά είναι και τα 6,5 δισ. ευρώ που σχετίζονται με υπηρεσίες.

Αυτά τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει καθιερωθεί ως ο κυρίαρχος τρόπος αγορών στην Ελλάδα. Η έρευνα, που διεξήχθη από την Teleperformance για λογαριασμό της Nexi, συμπεριέλαβε 2.604 χρήστες του διαδικτύου ηλικίας 18 έως 79 ετών.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play