Η έκθεση της Nexi Ελλάδος αναδεικνύει την κυριαρχία των ψηφιακών πληρωμών στην ελληνική αγορά, με σημαντικές τάσεις και προτιμήσεις των καταναλωτών. Οι διαδικτυακές συναλλαγές έχουν καταστεί καθημερινή πρακτική για τους Έλληνες καταναλωτές, με το 97% των χρηστών του διαδικτύου να εκτελεί αγορές μέσω ψηφιακών πληρωμών, σύμφωνα με την Ετήσια Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου της Nexi Ελλάδος για το 2024. Η κυριαρχία των πληρωμών με χρεωστικές κάρτες φτάνει το 57%, ακολουθούμενες από το PayPal με 49%, ενώ οι πληρωμές μέσω ψηφιακών πορτοφολιών όπως το Apple Pay και το Google Pay συνεχίζουν να σημειώνουν ανοδική πορεία. Οι καταναλωτές αξιολογούν την ασφάλεια (71%), την ταχύτητα (56%) και την ευκολία χρήσης (49%) ως τους πιο σημαντικούς παράγοντες στην επιλογή της μεθόδου πληρωμής.
Σύμφωνα με τις προτιμήσεις των καταναλωτών, η κατηγορία της μόδας κατέχει την πρωτοκαθεδρία, με το 50% των χρηστών να αγοράζει είδη ένδυσης. Ακολουθούν οι παραγγελίες φαγητού (45%) και τα είδη φαρμακείου (37%). Το 78% των χρηστών προτιμά ελληνικά e-shops, με το 64% να λαμβάνει υπόψη τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο των online αγορών του, δείχνοντας μια σαφή στροφή προς πιο βιώσιμες πρακτικές.
Τα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν τη δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας, καθώς παρατηρείται αύξηση 3 ποσοστιαίων μονάδων στους χρήστες του διαδικτύου που πραγματοποιούν online αγορές. Η υιοθέτηση των χρεωστικών καρτών έχει καταγράψει αύξηση 48%, φτάνοντας το 57% το 2024 σε σύγκριση με μόλις 9% το 2023.
Με την εκτιμώμενη συνολική αξία των ηλεκτρονικών δαπανών για το 2024 να ανέρχεται σε 29,4 δισεκατομμύρια ευρώ, το ηλεκτρονικό εμπόριο καθιερώνεται ως βασικός πυλώνας της ελληνικής οικονομίας. «Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει πλέον καθιερωθεί ως κυρίαρχος τρόπος αγορών στην Ελλάδα», δήλωσε η Ελένη Αργυροπούλου, Head of Commercial της Nexi Ελλάδος. Η Nexi παραμένει προσηλωμένη στην αποστολή της να προσφέρει καινοτόμες λύσεις ψηφιακών πληρωμών που ανταγωνίζονται τις αυξανόμενες ανάγκες της αγοράς.
Η έρευνα αυτή πραγματοποιήθηκε από την Teleperformance για λογαριασμό της Nexi και συμμετείχαν 2.604 χρήστες του διαδικτύου ηλικίας 18 έως 79 ετών.
Πηγή περιεχομένου: in.gr