Η νέα έξοδος στην Αττική Οδό στοχεύει στη βελτίωση της κυκλοφορίας και τη μείωση καθυστερήσεων. Η Αττική Οδός, ιδίως κατά τις ώρες αιχμής, αντιμετωπίζει καθημερινά έντονη κυκλοφοριακή συμφόρηση στην έξοδο προς Λαμία, κοντά στον Ανισόπεδο Κόμβο Μεταμόρφωσης. Οι οδηγοί συχνά περιμένουν σε ουρές εκατοντάδων μέτρων, καθώς η έξοδος συνδυάζει τα οχήματα που επιθυμούν να κατευθυνθούν προς Λαμία από την Ελευσίνα και εκείνα που προέρχονται από το Αεροδρόμιο.
Η πρόταση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αποσκοπεί στη βελτίωση της κυκλοφορίας, με στόχο τη μείωση των καθυστερήσεων και την αύξηση της ικανότητας εξυπηρέτησης των κυκλοφοριακών φορτίων. Συγκεκριμένα, περιλαμβάνει την αποφυγή της συνένωσης των δύο κλάδων εισόδου (Αεροδρόμιο – Λαμία και Ελευσίνα – Λαμία), προσφέροντας ανεξάρτητη είσοδο στον Αυτοκινητόδρομο Αθηνών – Θεσσαλονίκης. Αυτή η παρέμβαση αναμένεται να διπλασιάσει τη κυκλοφοριακή ικανότητα, οδηγώντας σε τουλάχιστον 50% μείωση των καθυστερήσεων.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας, επισήμανε την ανάγκη βελτίωσης της υποδομής, καθώς η τρέχουσα κατάσταση δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των οδηγών. Αναφερόμενος στη συγκεκριμένη παρέμβαση, δήλωσε ότι θα διευκολυνθεί η κυκλοφορία στην έξοδο από την Αττική Οδό προς την Εθνική Οδό. Το υπουργείο, σε συνεργασία με τον παραχωρησιούχο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, θα προσπαθήσει να επιτύχει άμεσες λύσεις που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα των πολιτών, ελαχιστοποιώντας παράλληλα το χρόνο και το κόστος κατασκευής.
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, σημείωσε ότι αν και οι παρεμβάσεις θα προσφέρουν μερική ανακούφιση, απαιτείται χρόνος για την ωρίμανση περαιτέρω έργων.
Ο γενικός γραμματέας Υποδομών, Δημήτρης Αναγνώπουλος, ανέφερε πως οι εργασίες θα περιλαμβάνουν την ανεξαρτητοποίηση των δύο λωρίδων, διευκολύνοντας έτσι τους οδηγούς που προέρχονται από το Αεροδρόμιο και την Ελευσίνα.
Πηγή περιεχομένου: in.gr