Nestlé: Ο Πάμπλο Ίσλα, ο μάγος της Zara, αναλαμβάνει την προεδρία και φέρνει νέα εποχή

Nestlé: Ο Πάμπλο Ίσλα, ο μάγος της Zara, αναλαμβάνει την προεδρία και φέρνει νέα εποχή

Ο Πάμπλο Ίσλα αναλαμβάνει την προεδρία της Nestlé, φέρνοντας εμπειρία από τη Zara και προκλήσεις για την εταιρεία. Μία από τις πλέον εμβληματικές προσωπικότητες του ευρωπαϊκού επιχειρηματικού τοπίου, ο Πάμπλο Ίσλα, απομακρύνεται από τις πασαρέλες και τα καταστήματα της Zara για να ηγηθεί της Nestlé, αναλαμβάνοντας την προεδρία της εταιρείας από την 1η Οκτωβρίου, μισό χρόνο νωρίτερα από το προγραμματισμένο. Η κίνηση αυτή αντιπροσωπεύει μια ιστορική αλλαγή, καθώς είναι η πρώτη φορά σε 25 χρόνια που η ηγεσία της Nestlé περνά σε ένα άτομο εκτός της εταιρείας.

Κατά τη διάρκεια της 17χρονης θητείας του στην Inditex, ο Ίσλα έχει επαναστατήσει τη μάρκα, μεταμορφώνοντάς την σε παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα του fast fashion. Οι επενδύσεις του σε καινοτόμα μοντέλα logistics και ηλεκτρονικό εμπόριο επιτρέπουν στην Inditex να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο τις πωλήσεις της, κάτι που οι επενδυτές θεωρούν αναγκαίο για την Nestlé προκειμένου να προχωρήσει στην ψηφιακή εποχή.

Ωστόσο, η Nestlé αντιμετωπίζει σοβαρές προκλήσεις, καθώς οι μετοχές της έχουν σημειώσει πτώση 33% τα τελευταία τρία χρόνια, εν αντιθέσει με τους ανταγωνιστές της, Unilever και Danone, που σημειώνουν θετικές αποδόσεις 15% και 52% αντίστοιχα. Η αποχώρηση του προηγούμενου CEO, Λοράν Φρεξ, έθεσε ακόμα μεγαλύτερη πίεση για στρατηγικές αλλαγές. Στο πλευρό του Ίσλα θα βρίσκεται ο νέος διευθύνων σύμβουλος Φίλιπ Ναβρατίλ, πρώην επικεφαλής της Nespresso, γνωστός για την ψηφιακή του εξειδίκευση.

Οι αναλυτές προβλέπουν ότι η συνεργασία Ίσλα και Ναβρατίλ μπορεί να αποβεί καταλυτική. Ο Ίσλα διαθέτει τις γνώσεις να γεφυρώσει τον φυσικό με τον ψηφιακό κόσμο, ενώ η Nestlé διαθέτει ισχυρές μάρκες που μπορούν να αναπτυχθούν περαιτέρω μέσω καινοτομιών στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού. Το μεγάλο στοίχημα παραμένει αν ο Ισπανός μάνατζερ θα μπορέσει να εισάγει την μαγεία της Zara σε έναν εντελώς διαφορετικό κλάδο, ικανοποιώντας τις προσδοκίες των μετόχων και των καταναλωτών.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play