Ανακαλύψτε γιατί οι καταναλωτές δεν βλέπουν αλλαγές στις τιμές στα σούπερ μάρκετ και τι προβλέπεται για τους 2.000 κωδικούς. Οι αγορές στα σούπερ μάρκετ έχουν μετατραπεί σε ένα πραγματικό «σταυρόλεξο» για τους πολίτες, λόγω των αυξανόμενων τιμών. Παρά τις ανακοινώσεις της κυβέρνησης σχετικά με μειώσεις σε πάνω από 2.000 κωδικούς προϊόντων, οι καταναλωτές δυσκολεύονται να εντοπίσουν τις προτεινόμενες μειωμένες τιμές. «Δεν είδα καμία διαφορά, νομίζω ότι είναι το ίδιο» δήλωσαν οι καταναλωτές που επισκέπτονται τα σούπερ μάρκετ για τις καθημερινές τους αγορές. Αντίθετα, οι πολίτες εκφράζουν την απογοήτευσή τους, σημειώνοντας πως «δεν είδα μείωση πουθενά, ούτε σε λάδι ούτε σε τρόφιμα».
Σύμφωνα με την Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας, οι μειώσεις θα ισχύσουν σταδιακά έως το τέλος του έτους. Οι 2.000+ κωδικοί περιλαμβάνουν επώνυμα και ιδιωτικά προϊόντα που θα είναι διαθέσιμα στα ράφια των σούπερ μάρκετ σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα. Η πραγματικότητα, ωστόσο, για τους καταναλωτές είναι ότι οι τιμές παραμένουν σταθερές και οι ανάγκες τους συνεχώς αυξάνονται. Αξιοσημείωτο είναι ότι ανάμεσα στους κωδικούς προϊόντων υπάρχουν πολλά που δεν ανήκουν στα είδη πρώτης ανάγκης, γεγονός που εντείνει την απογοήτευση των καταναλωτών.
Πηγή περιεχομένου: in.gr