Το TikTok επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά, με αγορές σε πραγματικό χρόνο να προκαλούν ελλείψεις και αυξήσεις τιμών. Οι αγοραστές του TikTok έχουν δημιουργήσει μια νέα αγορά πωλητών, οδηγώντας τις αγορές στις ΗΠΑ για μια ποικιλία προϊόντων, από παιχνίδια μέχρι σοκολάτες. Η είδηση αυτή εξαπλώνεται τόσο γρήγορα, που προκαλεί ελλείψεις σε βασικά προϊόντα και απότομες αυξήσεις τιμών. Το ταχύτατα αναπτυσσόμενο παζάρι στο TikTok αναδιαμορφώνει τις καταναλωτικές αγορές σε πραγματικό χρόνο, προσφέροντας νέες προκλήσεις στους παραδοσιακούς λιανοπωλητές που προσπαθούν να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η αλγοριθμική εμβέλεια της κινεζικής εταιρείας κοινωνικής δικτύωσης έχει μετατρέψει την περιστασιακή κύλιση σε παρορμητικές αγορές. Η απρόβλεπτη ζήτηση ασκεί νέα πίεση στις ήδη πιεσμένες αλυσίδες εφοδιασμού, ενώ οι πωλήσεις προϊόντων εκτοξεύονται με την αυξανόμενη δημοτικότητα. Για παράδειγμα, οι πωλήσεις της λούτρινης κούκλας Labubu της Pop Mart έχουν αυξηθεί δραματικά, μετά από βίντεο unboxings που παρουσίασαν την σπανιότητά της ως έργο τέχνης.
Η δημοτικότητα των προϊόντων που προβάλλονται μέσω του TikTok είναι πλέον φανερή και στους τομείς των τροφίμων και ποτών, με την αύξηση της ζήτησης για το Matcha να προκαλεί παγκόσμιες ελλείψεις και σημαντικές ανατιμήσεις. Η κατάσταση αυτή υπογραμμίζει την αλλαγή στον τρόπο που οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τις μάρκες και αναδεικνύει τις επιπτώσεις του κοινωνικού εμπορίου στην οικονομία.
Πηγή περιεχομένου: in.gr