Ξενοδοχεία: Εντυπωσιακή αύξηση στις κρατήσεις για το Πάσχα με την Κρήτη να ξεχωρίζει

Ξενοδοχεία: Εντυπωσιακή αύξηση στις κρατήσεις για το Πάσχα με την Κρήτη να ξεχωρίζει

Αύξηση 18,3% στις κρατήσεις ξενοδοχείων για το Πάσχα, με την Κρήτη να ηγείται στην προτίμηση των ταξιδιωτών. Εντυπωσιακή αύξηση της τάξης του 18,3% καταγράφεται στις απευθείας κρατήσεις στα ξενοδοχεία των κύριων τουριστικών προορισμών της Ελλάδας για το φετινό Πάσχα, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η ταυτόχρονη εορτή του Ορθόδοξου και Καθολικού Πάσχα αποτελεί καταλύτη για αυτή την αύξηση, με δύο στους τρεις προορισμούς να σημειώνουν ακόμη και διψήφια ποσοστά ανόδου. Η Κρήτη ξεχωρίζει με αύξηση 82,4% στην προτίμηση των ταξιδιωτών, αποδεικνύοντας τη δυναμική της στον τουριστικό χάρτη.

Τα στοιχεία που συγκέντρωσε και ανέλυσε η Nelios δείχνουν ότι οι κρατήσεις προέρχονται από 112 διαφορετικές χώρες, με τουλάχιστον μία κράτηση από κάθε μία, ενώ παρατηρείται αύξηση 12,6% στις κρατήσεις Ελλήνων τουριστών σε σχέση με το Πάσχα του 2024.

Η εικόνα είναι ενθαρρυντική σε σχεδόν όλες τις περιοχές της χώρας. Εκτός από την Κρήτη, οι Δωδεκάνησοι (+37,6%), η Πελοπόννησος (+23,6%), η Αττική (+22,9%) και η Ηπειρωτική Ελλάδα (+19,3%) εμφανίζουν επίσης δυναμική, με τα Ιόνια Νησιά να κινούνται ανοδικά κατά 4,6%. Αντίθετα, οι Κυκλάδες παρουσιάζουν μείωση 11,4%, με τη Σαντορίνη να σημειώνει πτώση 20,2%.

Η Πάτρα καταγράφει τη μεγαλύτερη αύξηση με 80,2% στις απευθείας κρατήσεις, γεγονός που δείχνει ότι η πόλη επανακαθορίζει τη θέση της στον τουριστικό τομέα. Οι Κως και Ρόδος επίσης καταγράφουν σημαντική άνοδο, επαληθεύοντας τις θετικές τάσεις στα Δωδεκάνησα.

Στον τομέα των διεθνών κρατήσεων, η αγορά του Ισραήλ παρουσιάζει τη μεγαλύτερη αύξηση, υπερδιπλάσια σε σχέση με το προηγούμενο έτος (+178,5%), ενώ η Ρουμανία αναδεικνύεται ως ανερχόμενη αγορά οδικού τουρισμού. Αντίθετα, πτώση παρατηρείται στις κρατήσεις από τη Βραζιλία και τις χώρες της Σκανδιναβίας.

Η φετινή χρονιά για το Πάσχα φαίνεται να είναι ιδιαίτερα ευνοϊκή, σύμφωνα με τον CEO της Nelios, Δημήτρη Σερίφη, ο οποίος τόνισε τη σημασία της γεωγραφικής διασποράς των κρατήσεων από 112 διαφορετικές χώρες, υποδεικνύοντας τη διεθνή διείσδυση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play