Αξιολόγηση του ΕΣΥ: Θριαμβολογίες για το νέο σύστημα ραντεβού, αλλά οι πολίτες εκφράζουν απογοήτευση. Η καθημερινότητα επιβεβαιώνει τις αμφιβολίες γύρω από το κυβερνητικό αφήγημα σχετικά με την αναβάθμιση του ΕΣΥ. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι μόλις το 40% των ασθενών που προσπάθησαν να χρησιμοποιήσουν την ενιαία πλατφόρμα για ηλεκτρονικό ραντεβού στα νοσοκομεία κατάφεραν να εξυπηρετηθούν. Ο υφυπουργός Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, ωστόσο, δήλωσε στο MEGA ότι το νέο σύστημα λειτουργεί επαρκώς, ενώ χιλιάδες κλήσεις στην τηλεφωνική γραμμή 1566 δημιούργησαν μια κατάσταση ασφυξίας. Ένας πολίτης κατήγγειλε ότι, αφού έκλεισε ραντεβού, όταν έφτασε στο νοσοκομείο ενημερώθηκε ότι δεν είχε περάσει.
Ο κ. Θεμιστοκλέους υποστήριξε ότι από 1η Οκτωβρίου το σύστημα έχει βελτιωθεί, με στόχο να φτάσουν τα 830.000 ραντεβού μηνιαίως, μειώνοντας έτσι τον χρόνο αναμονής. Ωστόσο, δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι το νέο μέτρο της κυβέρνησης υποχρεώνει τους γιατρούς να αυξήσουν τα εβδομαδιαία ραντεβού, με αποτέλεσμα την υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών Υγείας.
Σήμερα, είναι προγραμματισμένη συνέντευξη Τύπου όπου θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των πολιτών στο ΕΣΥ. Η κυβέρνηση επιδιώκει να καρπωθεί την ικανοποίηση των πολιτών για την προσπάθεια των γιατρών και νοσηλευτών, οι οποίοι παρά τις ελλείψεις, διατηρούν τη λειτουργία των δημόσιων νοσοκομείων. Το 75% των ασθενών αξιολόγησε θετικά την εμπειρία τους, αν και οι κριτικές σχετικά με την επάρκεια του νοσηλευτικού προσωπικού και τη διατροφή παραμένουν αρνητικές.
Πηγή περιεχομένου: in.gr