Επιβράβευση από την ΕΟΕ για τους αθλητές που κατέκτησαν μετάλλια το 2025

Η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή επιβραβεύει τους αθλητές που διακρίθηκαν το 2025, προσφέροντας οικονομικές ανταμοιβές.