Ανακαλύψτε πώς το Google Zero επηρεάζει την επισκεψιμότητα των εκδοτών στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης. Η άφιξη του Google Zero, η οποία συνεπάγεται δραστική πτώση της διαδικτυακής επισκεψιμότητας, προκαλεί ανησυχία μεταξύ των εκδοτών. Πολλοί επαγγελματίες των μέσων ενημέρωσης αγωνίζονται να βρουν στρατηγικές για να αντιμετωπίσουν αυτή την πρόκληση, ιδιαίτερα μετά την κυκλοφορία νέων εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης από τη Google. Στα τέλη Ιουλίου, η τελευταία έκδοση των εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης της Google κυκλοφόρησε στο Ηνωμένο Βασίλειο, γεγονός που προκάλεσε ανησυχία σχετικά με τη μείωση της επισκεψιμότητας στη μηχανή αναζήτησης.
Η λειτουργία τεχνητής νοημοσύνης της Google προσφέρει λεπτομερείς απαντήσεις στις αναζητήσεις, παρουσιάζοντας τις Επισκοπήσεις Τεχνητής Νοημοσύνης στην κορυφή των αποτελεσμάτων, γεγονός που περιορίζει την ανάγκη των χρηστών να κάνουν κλικ στο αρχικό περιεχόμενο. Αυτή η εξέλιξη έχει οδηγήσει σε σημαντική μείωση των επισκέψεων σε ιστότοπους, καθώς οι καταναλωτές βασίζονται ολοένα και περισσότερο σε αποτελέσματα αναζήτησης με μηδενικό κλικ.
Σύμφωνα με έκθεση του Μαΐου από την Enders και την Ένωση Επαγγελματιών Εκδοτών, περίπου οι μισοί εκδότες παρατήρησαν πτώση της επισκεψιμότητας αναζήτησης κατά το τελευταίο έτος. Οι επιπτώσεις της τεχνητής νοημοσύνης είναι εμφανείς, με τέσσερις στους πέντε καταναλωτές να αποφεύγουν τα κλικ σε συνδέσμους. Αν και η Google επισημαίνει ότι οι χρήστες μπορεί να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στους ιστότοπους μετά από κλικ από αποτελέσματα με Επισκοπήσεις Τεχνητής Νοημοσύνης, οι εκδότες παραμένουν επιφυλακτικοί για το μέλλον.
Η προσαρμογή των εκδοτών στις νέες συνθήκες απαιτεί δημιουργική σκέψη και αναθεώρηση των στρατηγικών τους για την αύξηση των εσόδων μέσω νέων μεθόδων όπως οι ζωντανές εκδηλώσεις.
Πηγή περιεχομένου: in.gr