Μεγάλες τράπεζες μειώνουν προσωπικό για να υιοθετήσουν την τεχνητή νοημοσύνη

Μεγάλες τράπεζες μειώνουν προσωπικό για να υιοθετήσουν την τεχνητή νοημοσύνη

Οι μεγάλες τράπεζες ανασχεδιάζουν τη στρατηγική τους γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη, επηρεάζοντας τον αριθμό των εργαζομένων. Η εποχή της τεχνητής νοημοσύνης στη Wall Street έχει αρχίσει να επηρεάζει σημαντικά τους εργαζόμενους. Μεγάλες τράπεζες, όπως η JPMorgan Chase και η Goldman Sachs, ανακοινώνουν σχέδια για την αναδιάρθρωση των επιχειρήσεών τους γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη, μια τεχνολογία που έχει τη δυνατότητα να επαναστατήσει τη διαδικασία της εργασίας γνώσης. Σύμφωνα με την έκθεση κερδών της JPMorgan για το τρίτο τρίμηνο, τα κέρδη της τράπεζας αυξήθηκαν κατά 12% φτάνοντας τα 14,4 δισεκατομμύρια δολάρια, ωστόσο ο αριθμός των εργαζομένων αυξήθηκε μόλις κατά 1%. Αυτό δείχνει ότι, ακόμη και σε μια χρονιά με υψηλές επιτυχίες για τη Wall Street, οι τράπεζες περιορίζουν τις προσλήψεις. Οι διευθυντές της JPMorgan έχουν εντολή να αποφεύγουν την πρόσληψη νέου προσωπικού, ενώ η τράπεζα αναπτύσσει συνεχώς την τεχνητή νοημοσύνη σε όλες τις δραστηριότητές της.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της JPMorgan, Τζέιμι Ντίμον, έχει δηλώσει ότι, αν και η τεχνητή νοημοσύνη ενδέχεται να προκαλέσει απώλειες θέσεων εργασίας, η τράπεζα θα επενδύσει στην επανεκπαίδευση των επηρεαζόμενων υπαλλήλων.

Στην Goldman Sachs, ο Διευθύνων Σύμβουλος Ντέιβιντ Σόλομον, επεσήμανε την ανάγκη ταχύτερης προσαρμογής στις προκλήσεις που θέτει η τεχνητή νοημοσύνη, προσθέτοντας ότι η τράπεζα θα περιορίσει την αύξηση του προσωπικού και θα προχωρήσει σε ορισμένες απολύσεις φέτος.

Η τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται να έχει ευρείες επιπτώσεις στον τομέα των χρηματοοικονομικών, με τις τράπεζες να προετοιμάζονται για τη διαχείριση των αλλαγών που θα φέρει. Η διαδικασία αυτή αποτελεί μέρος μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής που απαιτείται για να παραμείνουν οι τράπεζες ανταγωνιστικές.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play