OpenAI: Οι αλλαγές στο ChatGPT και η εισβολή του ηλεκτρονικού εμπορίου

OpenAI: Οι αλλαγές στο ChatGPT και η εισβολή του ηλεκτρονικού εμπορίου

Η OpenAI ενισχύει το ChatGPT με ηλεκτρονικό εμπόριο, εξερευνώντας νέες πηγές εσόδων και προοπτικές για την αγορά. Με στόχο την ενίσχυση των εσόδων της OpenAI μέσω της εξέλιξης των ηλεκτρονικών εμπορικών λειτουργιών, ο Σαμ Αλτμαν σχεδιάζει να αξιοποιήσει τις πωλήσεις προϊόντων που διενεργούνται απευθείας μέσω του ChatGPT. Η εταιρεία προβάλλει επί του παρόντος προϊόντα στην πλατφόρμα, με δυνατότητα επιλογής συνδέσμων προς ηλεκτρονικούς λιανοπωλητές. Η OpenAI ανακοίνωσε και τη συνεργασία της με την ομάδα πληρωμών της Shopify τον Απρίλιο, στοχεύοντας πλέον στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος αγορών μέσα στο ChatGPT.

Η στρατηγική αυτή σηματοδοτεί μια σημαντική μετατόπιση για την OpenAI, η οποία έχει μέχρι σήμερα στηριχθεί κυρίως στα έσοδα από τις premium συνδρομές. Η νέα προσέγγιση θα επιτρέψει στην εταιρεία να αποκομίσει κέρδη από τους χρήστες της δωρεάν έκδοσης, οι οποίοι μέχρι τώρα αποτελούσαν ανεκμετάλλευτη πηγή εσόδων. Η κίνηση αυτή θέτει επιπλέον προκλήσεις στο επιχειρηματικό μοντέλο της Google, καθώς οι καταναλωτές αρχίζουν να προτιμούν τη χρήση chatbot τεχνητής νοημοσύνης για τις αναζητήσεις τους.

Η OpenAI συνεχίζει να βελτιώνει τις λειτουργίες της, με τις προτάσεις προϊόντων του ChatGPT να προκύπτουν από τις προτιμήσεις των χρηστών. Η εταιρεία εξετάζει τις λεπτομέρειες της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγορών, που αναμένεται να εξελιχθεί περαιτέρω. Παράλληλα, μάρκες και διαφημιστικά γραφεία πειραματίζονται με νέους τρόπους προώθησης προϊόντων στα αποτελέσματα αναζήτησης chatbot.

Αν και η OpenAI ανακοίνωσε πρόσφατα ότι δεν έχει άμεσα σχέδια για την επιδίωξη διαφημίσεων, η οικονομική διευθύντρια Σάρα Φράιαρ δήλωσε ότι εξετάζει το ενδεχόμενο ενσωμάτωσής τους στο μέλλον.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play