Η Τεχνητή Νοημοσύνη προάγει την ολιστική επιχειρησιακή μετάβαση, ενσωματώνοντας στρατηγικές για τη δημιουργία αξίας. Η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) δεν είναι απλώς μια τεχνολογία, αλλά αντιπροσωπεύει μια σημαντική ολιστική μετάβαση στις επιχειρήσεις, όπως επισημαίνει η πρόσφατη έρευνα της KPMG σχετικά με την υιοθέτησή της. Η μελέτη, στην οποία συμμετείχαν σχεδόν 1.400 στελέχη παγκοσμίως, υπογραμμίζει την ανάγκη για τις επιχειρήσεις να ξεπεράσουν τις απλές τεχνολογικές επενδύσεις. Προτείνει ότι οι οργανισμοί θα πρέπει να εστιάσουν στη στρατηγική, τον πολιτισμό και τις διαδικασίες τους στο σύνολό τους, ενσωματώνοντας τη ΤΝ σε όλες τις πτυχές της λειτουργίας τους. Η έκθεση Intelligent Industries – Blueprints for Creating Value through AI-Driven Transformation προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο για την επιτάχυνση της ανάπτυξης μέσω της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Η μελέτη προσδιορίζει τρεις κρίσιμες φάσεις για τη δημιουργία αξίας μέσω της ΤΝ, παρέχοντας έναν στρατηγικό οδικό χάρτη για τη συστηματική κλιμάκωση της τεχνητής νοημοσύνης:
– Ενδυνάμωση ανθρώπων: Υποστήριξη των εργαζομένων με εργαλεία ΤΝ και έμφαση σε υψηλής αξίας περιπτώσεις χρήσης.
– Ενσωμάτωση της ΤΝ στις εργασιακές ροές: Συγχώνευση της ΤΝ σε διαδικασίες και προϊόντα για βελτίωση της αποδοτικότητας και της εμπειρίας πελατών.
– Μετασχηματισμός της επιχείρησης και του οικοσυστήματος: Κλιμάκωση της ΤΝ σε όλη την επιχείρηση για δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Για τη σωστή αξιοποίηση της ΤΝ, οι οργανισμοί θα πρέπει να αναπτύξουν δυνατότητες σε τρία επίπεδα:
– Βάσεις: Υποδομές και στρατηγική δεδομένων.
– Λειτουργίες: Εφαρμογή της ΤΝ στις διαδικασίες και τις ροές αξίας.
– Επιχείρηση: Εταιρικός μετασχηματισμός με ενσωμάτωση της νοημοσύνης στη στρατηγική.
Η σειρά εκθέσεων προσφέρει καθοδήγηση στους επιχειρηματικούς ηγέτες για να επιταχύνουν την υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης, προσδιορίζοντας τις αναγκαίες ενέργειες για την μετάβαση από πειραματισμό σε βιώσιμη δημιουργία αξίας.
Σύμφωνα με τον Χάρη Συρούνη, Partner στην KPMG, «η έρευνα αποδεικνύει ότι η ΤΝ προσφέρει τεράστιες δυνατότητες για αποδοτικότητα». Ο Adrian Clamp, Global Head της KPMG, τονίζει ότι η ΤΝ δεν είναι παροδική τάση αλλά μετασχηματίζει τον επιχειρηματικό κόσμο.
Η έρευνα υποδεικνύει ότι οι οργανισμοί πρέπει να διαμορφώσουν στρατηγικές για τη βελτίωση των πελατειακών εμπειριών και να προσαρμόσουν τα επιχειρησιακά τους μοντέλα στις εξελίξεις της ΤΝ.
Η πορεία προς έναν έξυπνο οργανισμό απαιτεί δέσμευση από τους ηγέτες για την ανάπτυξη εσωτερικής τεχνογνωσίας και προσαρμογής στις νέες ευκαιρίες που προσφέρει η ΤΝ.
Πηγή περιεχομένου: in.gr