Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τη βιομηχανία περιεχομένου, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για επαγγελματίες του τομέα. Η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης στην αγορά περιεχομένου είναι γεγονός, και πολλές επαγγελματίες του τομέα επισημαίνουν ότι η ανάγκη διόρθωσης του περιεχομένου που δημιουργείται από αυτές τις νέες τεχνολογίες οδηγεί σε νέες πηγές εσόδων. «Η Τεχνητή Νοημοσύνη μου αποφέρει επιπλέον χρήματα», λέει η Sarah Skidd, υπεύθυνη μάρκετινγκ προϊόντων, αναφερόμενη στη συνεργασία της με μια εταιρεία που της ζήτησε να αναδιαμορφώσει το κείμενο που είχε δημιουργηθεί μέσω γενετικής τεχνητής νοημοσύνης για έναν πελάτη στον τομέα της φιλοξενίας. Αυτό που υποτίθεται ότι θα εξοικονομούσε χρήματα, αντίθετα, είχε προκαλέσει μια σειρά από προβλήματα.
Σύμφωνα με την Skidd, η κειμενογραφία που προκύπτει από τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης συχνά είναι πολύ βασική και δεν τραβά την προσοχή του αναγνώστη. «Ήταν το είδος της αντιγραφής που βλέπεις συνήθως σε κείμενα με τεχνητή νοημοσύνη – απλώς πολύ βασικό», τονίζει η Skidd. Αντί να κάνει μικρές αλλαγές, έπρεπε να το ξαναγράψει ολόκληρο.
Πολλοί επαγγελματίες ανησυχούν για την επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα τους. Η Sarah Skidd και άλλοι συγγραφείς διαπιστώνουν ότι οι επιχειρήσεις προτιμούν να χρησιμοποιούν τεχνολογίες όπως το ChatGPT, αλλά αυτό μπορεί συχνά να προκαλεί περισσότερα προβλήματα από αυτά που επιλύει. Ωστόσο, η Skidd επισημαίνει ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί επίσης να είναι χρήσιμη για άτομα με ειδικές ανάγκες στη γραφή.
Οι έρευνες δείχνουν ότι πολλές μικρές επιχειρήσεις σκοπεύουν να επενδύσουν περισσότερο σε τεχνητή νοημοσύνη τα επόμενα δύο χρόνια. Ωστόσο, ο καθηγητής Φενγκ Λι επισημαίνει ότι πολλές επιχειρήσεις είναι υπερβολικά αισιόδοξες σχετικά με τις δυνατότητες των εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης, παραβλέποντας τα ενδεχόμενα λάθη και την ανάγκη ανθρώπινης εποπτείας.
Το άρθρο συνεχίζει να αναλύει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες που εργάζονται με κείμενα τεχνητής νοημοσύνης, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι, παρά τις δυνατότητες της τεχνολογίας, η ανθρώπινη εμπειρία παραμένει απαραίτητη.
Πηγή περιεχομένου: in.gr