TikTok: Από τη διασκέδαση στην εμπορία τροφίμων και ποτών

TikTok: Από τη διασκέδαση στην εμπορία τροφίμων και ποτών

Η TikTok αναπτύσσει το TikTok Shop, συνδυάζοντας διασκέδαση και εμπορικές ευκαιρίες στον τομέα τροφίμων. Αρχίζει να αποκτά μεγάλη απήχηση στις μάρκες τροφίμων και ποτών το TikTok, το οποίο εξελίσσει τη χρήση της πλατφόρμας ως ένα νέο εργαλείο για να προσελκύσει τους καταναλωτές, να προωθήσει πωλήσεις μέσω του TikTok Shop, και μάλιστα να αναπτύξει νέα προϊόντα. Η Amanda Parker, επικεφαλής τροφίμων για το TikTok Shop, τόνισε τη νέα αυτή δυναμική στο Modern Retail κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Groceryshop στο Λας Βέγκας.

Ενώ η πλατφόρμα είχε αρχικά απήχηση κυρίως στους μικρότερους επιχειρηματίες, μεγάλες εταιρείες όπως η Mars και η Coca-Cola έχουν αρχίσει να συμμετέχουν στο TikTok Shop, το οποίο έχει αναδειχθεί σε έναν επιπλέον εμπορικό χώρο. Εκεί, οι μάρκες μπορούν να εισάγουν νέες γεύσεις, να αναπτύσσουν νέα προϊόντα, και να πραγματοποιούν έρευνα, προσφέροντας γεύσεις περιορισμένης διάρκειας — διαδικασίες που παλαιότερα απαιτούσαν συνεργασίες με παντοπωλεία.

Η συνολική αύξηση του TikTok Shop έχει φτάσει το 120% σε ετήσια βάση, με την κατηγορία τροφίμων και ποτών να υπερδιπλασιάζεται από τις αρχές του 2024. Καθώς η πλατφόρμα ωριμάζει, το TikTok Shop προγραμματίζει την ένταξη περισσότερων μάρκων, συμπεριλαμβανομένων πιο καθιερωμένων όπως τα Crocs και Pacsun, με στόχο να προσφέρει μια μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων. Το TikTok έχει εξελιχθεί σε έναν όλο και πιο σημαντικό πόρο για παραδοσιακά καταστήματα λιανικής, καθώς τους επιτρέπει να παρακολουθούν τις τάσεις που είναι δημοφιλείς στους καταναλωτές.

Το TikTok Shop συνεχίζει να συνεργάζεται με επιλεγμένες μάρκες για να προσφέρει προϊόντα όπως νωπό κρέας, ενώ καθοδηγεί τις εταιρείες σχετικά με τις στρατηγικές που πρέπει να υιοθετήσουν για να ενισχύσουν την παρουσία τους στην πλατφόρμα. Σημαντικές ευκαιρίες αναδύονται για τις μεγάλες μάρκες, οι οποίες μπορούν να αξιοποιήσουν τις τάσεις που γεννιούνται φυσικά στην πλατφόρμα, όπως η περίπτωση της Mars με το Skittles POP’d, που προήλθε από μια δημοφιλή τάση στο TikTok.

Επιπλέον, η Katie Neil της Coca-Cola Company επεσήμανε τη σημαντική αλλαγή που έχει φέρει το TikTok σε σχέση με παραδοσιακά δίκτυα λιανικής πώλησης, αναγνωρίζοντας ότι η πλατφόρμα έχει τη δυνατότητα να μετατρέπει τις ανακαλύψεις σε πωλήσεις μέσω μιας απλής και αποτελεσματικής διαδικασίας.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play