Θεσσαλονίκη χωρίς ταξί και λαϊκές: Διπλό μπλόκο στους δρόμους – Μηχανοκίνητες πορείες σε ΚΤΕΛ και Τούμπα

Θεσσαλονίκη χωρίς ταξί και λαϊκές: Διπλό μπλόκο στους δρόμους – Μηχανοκίνητες πορείες σε ΚΤΕΛ και Τούμπα

Η Θεσσαλονίκη κινείται σήμερα με σημαντικές δυσκολίες, καθώς τα ταξί και οι λαϊκές αγορές απέχουν από τα καθήκοντά τους, στο πλαίσιο δύο παράλληλων απεργιακών κινητοποιήσεων και ισάριθμων μηχανοκίνητων πορειών.

Η Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου αποτελεί τη δεύτερη ημέρα της 48ωρης πανελλαδικής απεργίας των οδηγών ταξί, ενώ την ίδια στιγμή σε 24ωρη απεργία βρίσκονται και οι παραγωγοί και επαγγελματίες πωλητές λαϊκών αγορών.

Οι οδηγοί ταξί θα συγκεντρωθούν στις 10:30 στα ΚΤΕΛ Μακεδονίας και στη συνέχεια θα κινηθούν με τα οχήματά τους προς τα διόδια Μαλγάρων, όπου βρίσκονται σε κινητοποίηση οι αγρότες.
Αντίστοιχα, οι πωλητές των λαϊκών αγορών θα συγκεντρωθούν στις 08:00 στο γήπεδο του ΠΑΟΚ στην Τούμπα και από εκεί θα κατευθυνθούν με τα φορτηγά τους στο ΥΜΑΘ, για να παραδώσουν ψήφισμα διαμαρτυρίας.

Η απεργία στα ταξί

Το Σωματείο Ταξί Θεσσαλονίκης αναφέρει ότι η κινητοποίηση προς τα Μάλγαρα αποτελεί συνέχεια της πίεσης προς το Υπουργείο Μεταφορών, καθώς –όπως τονίζει η ΠΟΕΙΑΤΑ– έχουν εξαντληθεί τα περιθώρια διαλόγου. Οι οδηγοί ταξί διεκδικούν, μεταξύ άλλων:

Παράταση της υποχρεωτικής ηλεκτροκίνησης έως το 2035

Αντιμετώπιση του αθέμιτου ανταγωνισμού από πολυεθνικές εφαρμογές

Μέτρα για την πάταξη της υποκλοπής έργου από Ε.Ι.Χ.

Αύξηση χρονοχρέωσης και ελάχιστου κομίστρου

Δίκαιη φορολογική μεταχείριση

Αναπροσαρμογή τιμολογίου

Η απεργία στις λαϊκές αγορές

Χωρίς λαϊκές παραμένει σήμερα όλη η χώρα. Η 24ωρη απεργία αφορά την αντίδραση των παραγωγών και των πωλητών:

στην εφαρμογή του ηλεκτρονικού δελτίου αποστολής,

στην τεκμαρτή φορολόγηση,

και στα συνολικά φορολογικά βάρη.

Η κινητοποίηση στη Θεσσαλονίκη ξεκινά στις 08:00 στην Τούμπα, με μηχανοκίνητη πορεία προς το ΥΜΑΘ. Οι εκπρόσωποι του κλάδου δηλώνουν ότι αν δεν υπάρξει ανταπόκριση στα αιτήματα, οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν με ακόμη πιο δυναμικό τρόπο.

Πρόεδροι και εκπρόσωποι των ομοσπονδιών τονίζουν πως ο κλάδος έχει φτάσει στα όριά του, αναφέροντας ότι πολλοί επαγγελματίες έχουν ήδη εγκαταλείψει το επάγγελμα λόγω αυξημένων υποχρεώσεων και κόστους λειτουργίας.

Loading

Play