Νέο ψηφιακό σύστημα στην Ελλάδα για την κεντρικοποίηση των ραντεβού νοσοκομείων, απλοποιώντας την πρόσβαση στην υγειονομική περίθαλψη. Από την 1η Οκτωβρίου, η Ελλάδα εισάγει ένα νέο ψηφιακό σύστημα που θα ενοποιήσει όλα τα ραντεβού νοσοκομείων σε μία ενιαία πλατφόρμα, με στόχο την απλοποίηση της πρόσβασης στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας και τη μείωση των χρόνων αναμονής για τους ασθενείς. Μέχρι τώρα, η κράτηση ιατρικού ραντεβού σήμαινε συχνά την επικοινωνία με επιμέρους νοσοκομεία για να διαπιστωθεί αν υπάρχει διαθεσιμότητα. Με το νέο σύστημα, οι ασθενείς θα έχουν τη δυνατότητα να συνδεθούν σε μια ενιαία διαδικτυακή πύλη ή να καλέσουν μια ειδική τηλεφωνική γραμμή (1566) για να δουν και να κλείσουν όλα τα διαθέσιμα ραντεβού σε νοσοκομεία σε εθνικό επίπεδο.
Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υγείας, Μάριο Θεμιστοκλέους, η μεταρρύθμιση φέρνει δύο σημαντικές αλλαγές: μια πιο φιλική προς τον χρήστη διεπαφή και μια δραματική αύξηση στις διαθέσιμες θέσεις ραντεβού. Αναμένονται περισσότερα από ένα εκατομμύριο επιπλέον ραντεβού στους επόμενους μήνες. Η διαδικασία θα θυμίζει το σύστημα κράτησης ραντεβού για τον εμβολιασμό κατά του COVID-19, επιτρέποντας στους ασθενείς να εισάγουν την ειδικότητα που χρειάζονται και την τοποθεσία τους, βλέποντας στη συνέχεια μια λίστα διαθέσιμων επιλογών.
Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με ψηφιακά εργαλεία, η επιλογή να καλέσουν το 1566 θα είναι διαθέσιμη. Έτσι διασφαλίζεται ότι οι ηλικιωμένοι και όσοι βρίσκουν δύσκολη την πλοήγηση στο διαδίκτυο θα μπορέσουν να επωφεληθούν από το απλοποιημένο σύστημα. Μέχρι το τέλος του έτους, όλα τα ραντεβού νοσοκομείων αναμένεται να είναι διαθέσιμα μέσω αυτής της ενοποιημένης πύλης, με κάθε κράτηση να συνδέεται με το εθνικό ID υγείας του ασθενούς, μειώνοντας τα σφάλματα και εξασφαλίζοντας ακριβή αρχεία.
Εκτός από την προγραμματισμένη παρακολούθηση, η Ελλάδα προσπαθεί να ενισχύσει την αξιολόγηση των νοσοκομείων μέσω ερευνών από ασθενείς. Ο Θεμιστοκλέους τόνισε ότι ακόμη και μικρά ζητήματα που αναδεικνύονται από τους ασθενείς μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση του συστήματος υγείας. Ένα υγειονομικό σύστημα είναι ένα ζωντανός οργανισμός, είπε. Η αρνητική ανατροφοδότηση μας βοηθά να γίνουμε καλύτεροι, ώστε ο επόμενος ασθενής να έχει καλύτερη εμπειρία. Με ένα σημείο εισόδου, περισσότερα ραντεβού και πιο στενή παρακολούθηση των νοσοκομείων, οι ελληνικές αρχές ελπίζουν ότι το νέο σύστημα θα διευκολύνει σημαντικά την πρόσβαση στη φροντίδα και θα μειώσει τις χρονοβόρες αναμονές που αντιμετώπιζαν ορισμένοι ασθενείς για βασικές διαδικασίες.
Πηγή περιεχομένου: in.gr