Άγιοι Ανάργυροι: Υποσιτισμένα τα τρία παιδιά που ζούσαν σε διαμέρισμα γεμάτο σκουπίδια και βρωμιά

Άγιοι Ανάργυροι: Υποσιτισμένα τα τρία παιδιά που ζούσαν σε διαμέρισμα γεμάτο σκουπίδια και βρωμιά

Σοκ προκαλούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες ζούσαν τρία ανήλικα παιδιά στους Αγίους Αναργύρους, σε διαμέρισμα που, σύμφωνα με τις εικόνες που είδαν το φως της δημοσιότητας, ήταν γεμάτο σκουπίδια, βρωμιά και σημάδια εγκατάλειψης.

Η υπόθεση αποκαλύφθηκε μετά από καταγγελία γειτόνων, οι οποίοι φέρονται να έβλεπαν τα παιδιά, ηλικίας 7, 5 και 3 ετών, να κυκλοφορούν βρώμικα. Αστυνομικοί που έφτασαν στο σημείο διαπίστωσαν τις ακατάλληλες συνθήκες διαβίωσης, ενώ οι γονείς των παιδιών συνελήφθησαν για παραμέληση ανηλίκων.

Τα τρία παιδιά μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» για εξετάσεις. Σύμφωνα με την εκπρόσωπο Τύπου της ΕΛΑΣ, Κωνσταντία Δημογλίδου, από τον ιατρικό έλεγχο δεν προέκυψαν στοιχεία κακοποίησης, ωστόσο τα παιδιά ήταν υποσιτισμένα.

Η νέα αυτή υπόθεση έρχεται λίγες ημέρες μετά το περιστατικό στο Περιστέρι, όπου έξι ανήλικα παιδιά εντοπίστηκαν να ζουν σε παρόμοιες συνθήκες, μέσα σε δώμα μόλις 27 τετραγωνικών μέτρων.

Στις φωτογραφίες από το διαμέρισμα στους Αγίους Αναργύρους φαίνονται παιχνίδια μέσα στη σκόνη, άπλυτα ρούχα, σκουπίδια και τοίχοι μαυρισμένοι από βρωμιά και μούχλα. Σύμφωνα με πληροφορίες, για το ίδιο σπίτι είχε γίνει καταγγελία και πριν από δύο χρόνια.

Μιλώντας στην ΕΡΤ, η κ. Δημογλίδου ανέφερε ότι η συγκεκριμένη οικογένεια δεν είχε απασχολήσει στο παρελθόν την Αστυνομία, σημειώνοντας πως πιθανές προηγούμενες καταγγελίες ενδέχεται να είχαν διαβιβαστεί είτε στην Εισαγγελία είτε στις κοινωνικές υπηρεσίες του Δήμου.

Όπως υπογράμμισε, όταν παιδιά τόσο μικρής ηλικίας μεγαλώνουν σε συνθήκες κακής υγιεινής, τίθεται ζήτημα έκθεσής τους σε κίνδυνο. Για τον λόγο αυτόν, ενημερώθηκε άμεσα ο Εισαγγελέας Ανηλίκων, ενώ στη διαδικασία μεταφοράς των παιδιών στο νοσοκομείο συνέδραμε και «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

Η εκπρόσωπος της ΕΛΑΣ τόνισε ακόμη ότι οι εικόνες από το εσωτερικό του σπιτιού «μιλούν από μόνες τους», επισημαίνοντας πως, και στις δύο πρόσφατες υποθέσεις, προέκυπτε ξεκάθαρα ζήτημα έκθεσης ανηλίκων σε κίνδυνο.

Loading

Play