Το Δημοτικό Συμβούλιο Πειραιά πραγματοποίησε συνεδρίαση στις 17 και 18 Μαΐου 2026, κατά την οποία συζητήθηκαν σημαντικά θέματα που αφορούν την τοπική κοινωνία. Σε αυτή τη συνεδρίαση, οι σύμβουλοι επικεντρώθηκαν σε ζητήματα που αφορούν τους εργαζόμενους του δήμου.
Το Συμβούλιο εξέδωσε ομόφωνο ψήφισμα στήριξης προς τους συμβασιούχους εργαζόμενους, αναγνωρίζοντας τη σημασία τους για την εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών. Η στήριξη αυτή είναι κρίσιμη, καθώς οι συμβασιούχοι αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής λειτουργίας του δήμου.
Επιπλέον, το ψήφισμα περιλαμβάνει και τους εργαζόμενους μέσω προγραμμάτων της Δ.ΥΠ.Α., υπογραμμίζοντας τη σημασία της διασφάλισης των θέσεων εργασίας τους. Η απόφαση αυτή αντικατοπτρίζει τη δέσμευση του Δημοτικού Συμβουλίου για την υποστήριξη των εργαζομένων και τη βελτίωση των υπηρεσιών προς τους πολίτες.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

