Με ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του νέου Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) στην Αργυρούπολη.
Το νέο ΚΕΠ βρίσκεται στη συμβολή των οδών Λεωφόρου Κύπρου 70 και Δωδεκανήσου, κοντά στο Δημαρχείο Ελληνικού – Αργυρούπολης.
Η λειτουργία του ΚΕΠ αναμένεται να διευκολύνει τους πολίτες στην εξυπηρέτησή τους, προσφέροντας ποικιλία υπηρεσιών και πληροφοριών.
Η τοπική κοινωνία υποδέχθηκε το νέο κέντρο με θετικά σχόλια, εκφράζοντας την ικανοποίησή της για την αναβάθμιση των υπηρεσιών.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

