Η απόφαση του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, κ. Χριστόδουλου Τοψίδη, φέρνει νέα αθλητική υποδομή στην Αλεξανδρούπολη, καθώς εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Ανατολική Μακεδονία και Θράκη 2021-2027 η Πράξη Κατασκευή Σπιτιού Γυμναστικής, με δικαιούχο τον Δήμο Αλεξανδρούπολης.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Περιφέρειας, ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 3.969.476,92 ευρώ και εντάσσεται στη Στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης του Δήμου.
Η νέα αθλητική εγκατάσταση θα περιλαμβάνει χώρους για ενόργανη, ακροβατική και αεροβική γυμναστική, εξυπηρετώντας αθλητές, προπονητές και θεατές. Θα ανεγερθεί σε χώρο του υφιστάμενου αθλητικού συγκροτήματος, προσφέροντας σύγχρονες υποδομές.
Η ενίσχυση των αθλητικών υποδομών αποτελεί βασική προτεραιότητα για την Περιφέρεια, καθώς με την κατασκευή του Σπιτιού Γυμναστικής δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη του αθλητισμού και την υποστήριξη νέων αθλητών, όπως δήλωσε ο Περιφερειάρχης.
Η πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

