Δυναμική παρέμβαση για την αντιμετώπιση του στεγαστικού προβλήματος των υπαλλήλων που υπηρετούν στην Ιθάκη προγραμματίζεται με την αναβάθμιση του Οικοτροφείου του νησιού. Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Ιθάκης Διονύσης Στανίτσας, η παρέμβαση αυτή θα έχει θετικό αντίκτυπο στην ποιότητα ζωής των υπαλλήλων.
Η επισκευή του Οικοτροφείου θα συμβάλει στην κάλυψη κρίσιμων αναγκών και στην παροχή σύγχρονων συνθηκών διαβίωσης για τους δημόσιους υπαλλήλους. Αυτή η αναβάθμιση είναι απαραίτητη για να διασφαλιστεί ότι οι υπάλληλοι θα έχουν πρόσβαση σε αξιοπρεπή στέγαση κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας τους.
Η αναβάθμιση του Οικοτροφείου αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την ενίσχυση των δημόσιων υπηρεσιών στην Ιθάκη. Η τοπική κυβέρνηση επιδιώκει να βελτιώσει τις υποδομές και τις υπηρεσίες που προσφέρονται στους υπαλλήλους, προκειμένου να προσελκύσει και να διατηρήσει ταλαντούχους εργαζόμενους.
Η παρέμβαση αυτή αναμένεται να έχει θετικές επιπτώσεις όχι μόνο στους υπαλλήλους αλλά και στην τοπική κοινωνία. Με την αναβάθμιση του Οικοτροφείου, η Ιθάκη θα γίνει πιο ελκυστική για νέους υπαλλήλους, ενισχύοντας έτσι την ανάπτυξη και την ευημερία του νησιού.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

