Στο Δημαρχείο Χανίων υποδέχθηκε ο Δήμαρχος Χανίων, Παναγιώτης Σημανδηράκης, τον Αρχιεπίσκοπο Σινά, Φαράν και Ραϊθώ κ.κ. Συμεών. Η υποδοχή αυτή πραγματοποιήθηκε σε ένα κλίμα εγκάρδιας φιλοξενίας και συνεργασίας.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν επίσης οι Αντιδήμαρχοι Αναστάσιος Αλόγλου, Ελένη Ζερβουδάκη και Ιωάννης Νικηφοράκης, οι οποίοι συμμετείχαν ενεργά στη διαδικασία υποδοχής. Η παρουσία τους υπογραμμίζει τη σημασία της επίσκεψης του Αρχιεπισκόπου στην τοπική κοινωνία.
Η συνάντηση αυτή ενισχύει τους δεσμούς μεταξύ της εκκλησίας και της τοπικής αυτοδιοίκησης, προάγοντας την αλληλοκατανόηση και τη συνεργασία. Ο Δήμαρχος εξέφρασε την εκτίμησή του για το έργο του Αρχιεπισκόπου στην περιοχή.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

