Θλίψη στον Πειραιά: Ομόφωνο ψήφισμα για την απώλεια της Ευαγγελίας Αποστόλου-Δρίτσα

Θλίψη στον Πειραιά: Ομόφωνο ψήφισμα για την απώλεια της Ευαγγελίας Αποστόλου-Δρίτσα

Το Δημοτικό Συμβούλιο Πειραιά πραγματοποίησε σήμερα μια έκτακτη συνεδρίαση, κατά την οποία συζητήθηκαν σημαντικά θέματα που αφορούν την πόλη.

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, τα μέλη του Συμβουλίου εξέφρασαν τη βαθιά τους θλίψη για την απώλεια της Δημοτικής Συμβούλου Ευαγγελίας Αποστόλου-Δρίτσα, η οποία υπηρέτησε με αφοσίωση την τοπική κοινωνία.

Το ψήφισμα που εκδόθηκε ήταν ομόφωνο, υποδεικνύοντας την ενότητα και την αλληλεγγύη των μελών του Συμβουλίου σε αυτή τη δύσκολη στιγμή.

Η απώλεια της Ευαγγελίας Αποστόλου-Δρίτσα αφήνει ένα κενό στην πολιτική σκηνή του Πειραιά, με τους συναδέλφους της να την τιμούν για την προσφορά της στην κοινότητα.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play